mandag 3. april 2017

Stelton Lavendel

Av og til får jeg litt inntrykk av at jeg rett og slett er litt sen. At når ting er på vei ut av produksjon, eller er på sluttsalg - det er da jeg oppdager dem. Denne gangen var jeg rett og slett på jakt etter en ny termokanne. Du skjønner; kombinasjonen båttur/bølger/tre unger og Steltonkanne var jo bare dømt til å mislykkes. Og det gjorde det. Med et knas😧.


Så nå har vi vært uten termokanne en stund og min kjære ( aka husets økonom ) hadde sikkert tenkt at slik kunne vi fortsette, men dengang ei. Med to selskaper og påskegjester på tapeten må vi ha en kanne til. Jeg falt helt i staver over fargen Lavendel,- som forøvrig er på vei ut. Egentlig er vel hele kannen slik den ser ut nå på vei ut? Det er ihvertfall kommet et nytt design.


Superfornøyd og så glad for denne lekre pudderrosa saken at den får stå fremme og veie opp mot testosteronoverdosen som til enhver tid regjerer i heimen her ( bestående av tre barn og en far).

Ha en flott dag dere😊!

Ingen kommentarer: