tirsdag 26. januar 2016

Riviera Maison New Holland Cake Stand

Hvem har sagt at etasjefat kun må brukes til kaker og mat? Vi var så heldige å få Riviera Maison New Holland Cake Stand til jul av mamma, og jeg har ønsket meg dette i evigheter!
 
 
 
Dette etasjefatet har glassbunn og virker ikke så kompakt. Fin størrelse, og kan jo brukes til det meste.
 
 
 
 
Her i huset spiser vi ikke så mye kake at det gjør noe, men jeg tenkte å bruke det til frukt og dressinger når vi har besøk, og til lys og blomster til hverdags. I dag tok jeg bort vinterpynten og satte på friske roser og telys. Deilig med litt forsmak på våren!
 
 
 
Den lille vasen er forresten litt av julepynten til RM. Lokket står på etasjen over med telys i, og den var fyllt med kunstig sne, kongler og julekuler i julen. Nå har jeg bare snudd skriften inn mot midten, og da ser den ut som en helt vanlig søt liten vase. Elsker ting som har mer enn et bruksområde! Tips meg gjerne om gode ideer til andre bruksområder!
 
Hva synes dere?

Ingen kommentarer: