fredag 29. januar 2016

Ikke akkurat interiør, men....jeg har hatt kjempeflaks! Tommy Hilfiger Thea Coat

Du vet hvordan det er, ikke sant? Du ser noe i et butikkvindu, går inn og tar en titt, ser prisen og tenker at nei, - dèt kan du ihvertfall bare glemme og går ut igjen med viten om at den kan du bare la være å drømme om. Helt til du en dag ser den på salg...!!! Så dermed blir dette et innlegg som ikke har med interiør å gjøre, men med farger og snitt;)! I går fikk jeg nemlig en pakke i posten! Jeg har gledet meg helt siden da til å hente den, og var spent på om den i det hele tatt passet. Jeg har nemlig funnet en fantastisk Tommy Hilfiger kåpe på januarsalget!
 
 
På salg ser jeg etter tidløse plagg som kan vare lenge, og jeg er nok kresen mht farge og snitt. Den store 70 talls trenden som er veldig populær nå er ikke helt min stil. Da sverger jeg heller til mer tidløse klær som kan kombineres med det jeg har fra før.
 
 
Denne kåpen har jeg sett på lenge, men bare funnet den i marineblått og sort. Alt fester seg til mørke ulljakker så det var ikke aktuelt. Derfor kan du tro gleden var stor da jeg fant en i beige...!
Til og med til halv pris!
 
 
Nå har jeg hentet den ut, og den passer perfekt. Helt normal i størrelsen. Bittlitt lengre på meg enn på modellen, men jeg er 175, aner jo ikke hvilken høyde hun er. Nydelig snitt, lekker varm beige/camel farge, og helforet inni. Lekker...:D!
 
 
 
Hva synes du? Har du gjort et kupp eller to på januarsalget?
 
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: