søndag 13. desember 2015

Oppe før fuglene i dag!

God morgen! Tredje søndag i Advent i dag, og dagen er full av planer! Først ut var å få skviset inn en times trening, og dermed bar det opp og ut i seks tiden i morges. Guttene mine sov,  mannen sov og byen sov. Alt var stille, og frosten glinset like mye som stjernehimmelen. Magisk:)! Merkelig nok hadde jeg hele treningsstudioet for meg selv;)....ganske herlig! Da var det bare å telle høyt og hive meg med på refrenget:)! Kjempefornøyd - fjerde økt á 60 min denne uka;)!


Deretter bar det inn på Statoil og kjøpe frosne rundstykker, sette på ovnen og hoppe i dusjen og dekke på til frokost. Nå sitter samtlige små og store barn ( inkl mannen) og bygger lego som var kalendergave i dag ( vi har ukeskalender med aktiviteter og gaver). Jeg nyter kaffen i gostolen og nyyyter fred og ro..

Om litt skal vi igang med juletrepynting, og så blir det familieselskap i ettermiddag.

Koselig søndag:):)! Ha en fin advent alle sammen!

1 kommentar:

mirjamsdrøm sa...

Du altså, flinka!!!
Du er rene superwoman, skjønner ikke hvordan du klarer alt...
Nyt juletiden med guttene dine :)
Juleklem til deg!