onsdag 16. desember 2015

Neida, klarte ikke holde meg i år heller;)

 
Nei, det er bare å innrømme at jeg ikke har tålmodighet til å vente til lille juleaften i år heller. Vårt juletre ble pyntet den 13.des! Faktisk ble hele huset pyntet da, og i skrivende stund tror jeg de aller fleste nissevariantene som er å finne befinner seg i vårt hus. Ikke er jeg spesielt nissete ( kan man si det?) av meg heller, men jeg må innrømme at det er koselig å se guttene våre glade og entusiastiske fly rundt i huset med nisse nr...altformange.
 
Mon tro om jeg klarer å samle alle sammen etter jul, eller om det blir som barnålene i teppet; en "gledelig" overraskelse helt ut i juni?
 
Ellers har jeg fått meg to nye julekuler til treet i år! I tradisjon tro blir det et lite supplement hver jul, og denne gangen ble det to julekuler fra Riviera Maison. Dette er tittelen på min absoloutte favoritt julesang, " Have yourself a Merry little Christmas". Nydelig, og minner meg om jul da jeg var liten.
 
 
Ha en fin førjulstid alle sammen!

1 kommentar:

Anita Heldal sa...

Så koselig, hadde vært kjekt å se det julepyntete huset ditt i år også
God jul
Anita