tirsdag 20. oktober 2015

Gjenbruk, og litt nytt!

Vet ikke om dere har fått med dere at KiD har halv pris på alt av lykter og lys akkurat nå? Det passer perfekt nå som høsten er ugjenkallelig på vei for godt og kveldene blir mørkere og mørkere. Jeg var innom der i dag og fant noen søte små telysestaker i varm brun og kjølig gråsort. Sølvfargede inni, og med dekor av små trær som lyser opp når telyset tennes. Kjempesøte, og stemning på et øyeblikk. De har noen fantastiske duftlys også, og et av dem ble med meg hjem.
 
Lys fra KiD, dekor og hjort fra Lene Bjerre
 
Deilig å kjenne at jeg har overskudd til å tenke interiør og hus igjen, og det fikk meg til å finne frem litt telysestaker og naturpynt og dekorere litt her og der. Koselig med lys i stua!
 
Kongle og blomst fra Lene Bjerre

Tror forresten at jeg må ned på KiD igjen og få meg et av de kubbelysene som går på batteri. Veldig greit å ha i lykter som står på gulvet når en har barn som ikke akkurat går rundt hjørnene;).
 
 
 
Ha en fin ettermiddag alle sammen!
 
 
(Dette er ikke et sponset innlegg. )

Ingen kommentarer: