mandag 17. august 2015

Holzweiler poncho!

Uansett hvordan en ser på det så er sommeren snart på hell. Ikke har det vært den knallsommeren som sist år heller, men det har vært noen fine dager innimellom! Vi har ihvertfall fått slappet av og kost oss veldig, og til og med solgt vår ganle båt og kjøpt ny! Det kommer i et annet innlegg, må nesten ta litt bilder først;).
I mellomtiden har jeg begynt å planlegge litt varme plagg å ha med til Danmark i oktober, og jeg har falt helt for en poncho fra Holzweiler. Den heter Tableau Navy og er i 100 % lammeull. Den er tosidig og har litt ulike farger på hver side. Rett og slett lekker...

Northern Lighting /Frøken Pedersen.no 
Holzweiler Tableau Poncho Navy
Bilde lånt fra Frøken Pedersen.no
De har vært utsolgt over alt, men nå er de på vei inn igjen. Hvilken er din favoritt? De finnes i skjerf også;).



I've totally fallen in love with the Norwegian designer duo Holzweiler and their designs, and my new favorite is the Holzweiler poncho.  Especially the one called Tableau Navy. Have You found Your favorite yet? Get it before it's gone. .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, er ikke disse råfine? Jeg har en i wine, og tenker å sikre meg et skjerf i multi. Løp og kjøp sier jeg, jeg måtte vente på min!

Anonym sa...

Nydelig!!