mandag 13. juli 2015

Blomster og planter til terassen!

Sommer og ferie.
Deilig...og endelig tid til å få på plass sommerblomstene på terassen, og tid til å gi liv til bloggen. Begge har blitt satt på vent siste tiden, og plantingen har jeg ventet med helt til nå da jeg ikke har hatt tid til å gjødsle, vanne og holde dem fine oppi alt en hektisk hverdag har å by på. Jeg har planlagt dette lenge, og dro til IKEA allerede for flere uker siden. Der fant jeg noen fine zinkfat med trehåndtak som jeg tenkte å fylle med blomster.
 
 
Så idag tok jeg med meg guttene mine og dro til Oasen Hageland. Gøy å se hvordan de bestemte seg for blomstene, og at de syntes det var artig å være med og plante og gjødsle etterpå. Vi fikk med oss mange flotte blomster hjem. Rosa Serafina, lyseblå Hortensia, og ikke minst en nydelig klaserose;).
 
 
Egentlig var planen å bare ha sommerblomster, men rosene og Hortensiaen var så fine at vi kjøpte dem likevel. Vi får plante dem ut et sted når sommeren er på hell;).
 
 
Et par nye duker til utebordene på terassen bak og uteplassen foran huset ble også med hjem, og det ble fint det og!
 
Ha en fin mandag dere, og nyt ferien!

Ingen kommentarer: