onsdag 8. juli 2015

Lun sommershopping By Malene Birger

Joda, sommeren er her, og jeg kan vel innrømme som de fleste andre på Sørlandet at det fort blir bruk for litt varmt tøy på kjølige sommerkvelder.

Min nye favoritt er By Malene Birger, og jeg drømmer om den lune Talyh jakken i beige. Lekker og varm uten knapper.


Samsarashop.no



Den er så fin sammen med Fresia skjerfet fra Holzweiler. Lunt og godt, og like fin sommer som høst og vinter. Brunt/beige er utrolig fint, og siden det er grått i dette skjerfet er dete lett å kombinere med det jeg har i skapet fra før. De fineste høstklærne kommer ofte ut om sommeren som pre-fall, og blir fort utsolgt når sensommeren melder seg. Tror nok jeg må sikre meg disse ja..







Carma. no



By Malene Birger Mantanu genseren har jeg allerede sikret meg på salg, og den er deilig myk og varm å hive på i båten en kjølig sommerkveld.
Jeg er veldig gald i skjerf og sjal, og spesielt Holzweiler pga design og stoffer. Dette skjerfet er en blanding av silke og ull og er lunt og godt hele året. Genseren fra BMB passer godt sammen med Holzweiler Powerplant skjerfet jeg fikk på salg tidlig i vår:). Gøy med litt nytt, og det jeg ikke bruker så mye/ ikke passer selger jeg unna på Finn og FaceBook. Forandring fryder!




Hva med deg? Har du sikret deg noen favoritter på sommersalget?

Ingen kommentarer: