torsdag 16. juli 2015

Knaggrekke i hagen!

Av og til er det greit med praktiske løsninger som også er dekorative og fine! Jeg har ofte tenkt at det hadde vært greit med ekstra sitteplasser som er flyttbare og samtidig tar liten plass, og i dag fikk jeg endelig alt på plass. 


Jeg tok turen innom KiD i Grimstad imorges og kjøpte med meg fire stk firkantede puter i hvitt og rosa, og en knaggrekke i sølvfarget metall. Knaggrekken er veldig lik en fra Riviera Maison jeg har ønsket meg lenge,  men til en brøkdel av prisen. Det trenger ikke være dyrt for å bli fint! Putene er forresten på salg;). Me like!



 Da var det bare å finne frem verktøyskrinet mitt fra IKEA, og skru knaggrekken fast på veggen til garasjen. Planen var å henge putene på  knaggrekken, og på den veggen henger de under tak og er lett tilgjengelig. Må innrømme at jeg er veldig fornøyd med resultatet.  Praktisk og billig, fint og ikke minst fort gjort:)!




Hva synes du?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rålekkert! Takk for flott tips! Tror jeg gjør det samme på min lille altan. Har ikke plass til stoler som ikke brukes, men sitteputer var jo kjempesmart! God sommer!

Andrine sa...

Oj så fint! Hadde de andre farger? Er veldig glad I beige og brunt...må nok ned og se. Takk for tipset!

Anonym sa...

WOW....så flott! God idé!