torsdag 30. april 2015

Vakre Felix, og litt fornyelse!

I morgen henter vi hjem båten, og i helgen skal hagemøblene ut! Det er alltid like koselig å få hus og hage klar for vår og sommer, og det frister lik emye hvert år å fornye litt her og der. Jeg fikk muligheten i forrige uke da KiD hadde salg med 50% på alle puter.
 
Gleder meg til å pynte opp med puter og tepper i blått og beige, og lurer på om ikke et nytt uteteppe hadde vært tingen under spiesbordet.. KiD har utrolig mye fint, men jeg er svk for lyseblått.. Jeg har falt helt for den stripete beige og lyseblå puten i midten under, samme som gardinene på bildet. Felix heter den, og var omtrent umulig å få tak i her på Sørlandet. Utsolgt i Grimstad, og ut av ti som var ventet inn i Arendal var to reservert, og jeg tok fem. Så utrolig fine! Gleder meg til å synke ned i en stol med et digert glass rødvin, tenne lys i lykter og kjenne sommerbrisen...
 

Bilde lånt fra KiD

Snart mai;)! 



1 kommentar:

Jijji sa...

Jepp, knallfnt det settet fra Kid. (Jeg er også svak for blått.) Vi går en herlig tid i møte. *smiler*

Klem fra Jijji