søndag 19. april 2015

Frihelg! Eller...?

Herlig følelse å ta turen hjem etter jobb på en fredag og vite at du har fri i helgen! Sove lenge, ta seg litt inn etter en hektisk uke. Lov å drømme! Og denne gangen varte det akkurat like lenge som turen fra jobb og hjem. For jeg hadde nemlig glemt hva planen var for denne helgen. Du kan tro jeg kom fort på det igjen da jeg oppdaget en diger lift i hagen. Så "fri" ble til husmaling, men det er utrolig deilig å få det gjort!Og det blir sikkert deilig å ha være ferdig med det innen båten settes på vannet!
 

Nå er jeg egentlig for en lik arbeidsfordeling, men denne gangen får min kjære lov å boltre seg med sitt nye leketøy helt alene. Jeg har nemlig høydeskrekk så det holder. Tre trinn i en stige er nok for meg, selv om jeg tar turene opp i de høyeste berg og dalbanene i Legoland og andre steder for å glede ungene. At jeg sikkert har hvilepuls rundt på langt over hundre mens det står på er det liten tvil om, men det å stå i en stige...helt umulig.
 
Så mannen maler, og jeg rydder, vasker tøy, planter ute og inne, forbereder meg til møter i morgen, leker med guttene og baker. Helg er nemlig synonymt med baking og kakao her hos oss, og gutta boys ( og naboguttene som akkurat løp inn i huset ) har lagt inn bestilling på kanelsnurrer. Nam..!
 
Ha en god søndag alle sammen!
 

1 kommentar:

mirjamsdrøm sa...

Hi hi, høydeskrekk kan ha sine fordeler skjønner jeg, men jeg måtte bare overvinne min ;)
Flinke er dere begge to!
Håper gutta, og nabogutta koste seg med bollene :)
Klem fra meg!