mandag 23. februar 2015

Koselig formiddag med Agderposten på besøk, og vårstemning i huset!

 
 
Kan tro jeg hadde en koselig formiddag på fredag! Jeg var så heldig å få besøk av Agderposten, og jeg gleder meg veldig til å se hvordan reportasjen blir. Den kommer i Interiørbilaget som kommer i Agderposten hver lørdag, og reportasjen herfra kommer om to - tre uker. Gleder meg!
 
Something Else i Riviera Maison bollen
 
Noe annet jeg gleder meg veldig til er våren. Sola som begynner å varme litt, og gir rom for å sitte ute og nyte en kaffekopp i solveggen på trappa. Det skal bli herlig! Må innrømme at jeg har tjuvstartet litt på våren allerede, og plantet perleblomster både inne og ute.
 
 
En av fargene i vår er lyseblå, så jeg har byttet ut litt puter i stua, og plantet litt lyseblå blomster. Jeg fant noen dessertskåler på Oasen Hageland, og plantet eføy og perleblomster i hver skål. Sammen med litt telys og lyseblå lys ble det vårstemning her også.
Hvordan er det hos deg? Har du begynt å pynte litt til våren?
 
Ha en fin vårdag du også!
 
Klem:)
 



1 kommentar:

Mirjam sa...

Så gøy med avisa på besøk ;) Du må gi meg et hint om når den kommer slik at jeg kan få lest det, vi har nemlig ikke Agderposten. Hvis vi blir ferdig nok, kommer vi også snart på trykk igjen ;) Spennende det og! Ha en fin vinterferieuke! Klem klem