fredag 2. januar 2015

Divina top Noir Flame fra IGIGI, og en liten nyttårshilsen!

Godt Nytt År!
Håper dere hadde en flott markering av det nye året, og en god start på 2015? Jeg hadde gleden av å gå inn i det nye året sammen med gode kolleger i Akuttmottaket etter å ha hatt kvelden hjemme sammen med familie og venner. Året som akkurat har begynt blir et spennende og hektisk år for meg, med arrangering av Akuttdagene 2015 i Arendal.
 


 Men først skulle Nyttårsaften markeres, og jeg fikk endelig prøvd ut den lekre toppen fra IGIGI som jeg fant på Alexis Mote. Nydelig topp med sorte paljetter i flammemønster, og gjennomsitig stoff på skuldre og armer. Sammen med sorte bukser, sko og veske fra Michael Kors var antrekket i boks. Superfornøyd!
 
 


 
Jeg synes denne toppen er utrolig fin, og så behagelig å ha på! Akkurat passe mengde glitter, og gjør selv den kjedeligste sorte buksen eller skjørt lekkert og stilfullt. Jeg har brukt den til et sort pencil skjørt, et sort fotsitt skjørt med sidesplitt, og til bukser. Like lekker til alt. Og best av alt, sammen med en sort jeans, en røff veske og lang ørepynt er du klar for en kveld på byen. Kjempefornøyd! Toppen er fra min favporittdesigner Yuliya Raquel, IGIGI, men jeg fant den her hos Alexis Mote. Utrolig greit å kunne prøve det på, og enkelt å bytte. Alltid god service!
 
Legger inn flere bilder etterhvert, nå må jeg få sovet litt etter nattevakt;).
 
Happy New Year!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig flott bilde av deg, Gry. Denne genseren var du fin i. Ønsker deg og dine alt godt for det nye året. Varm klem

Notre de Maison sa...

Tusen takk! Ikke helt sikker på hvem du er, men tusen takk for hyggelig kommentar :)

Linda sa...

SÅ lekker topp! Denne har jeg faktisk sett på, men var redd det var for mye bling i den. På deg var den dødsfin! Må ta turen og se på den der altså...

Anonym sa...

Wow...du er nydelig i den toppen! Stilig måte å ta bilde på, en aldri så liten selfie? Godt nytt år til deg og dine også da! Håper natta på jobb var grei;)

mirjamsdrøm sa...

Wow så fin bilde av deg! Denne toppen var virkelig flott på deg :) Ønsker deg en fin uke! Klem fra meg ;)

mirjamsdrøm sa...

Wow så fint bilde av deg! Du var virkelig flott i den toppen :) ønsker deg en fin uke! Klem fra meg :)