onsdag 17. desember 2014

12 Hour Flash Sale IGIGI

Ikke funnet drømmekjolen ennå? Eller mangler du den perfekte kjolen til Nyttårsfesten?
Da bør du ta en titt på IGIGI.com. Der er det nettopp satt i gang et 12 timers flash sale, og nå har du sjansen til å finne deg en lekker kjole til en grei pris. Salget begynner 17/12/14 8AM PST, og slutter 17/12/14 8PM PST.


Jeg har funnet mine favoritter, men er mest spent på denne vakre kjolen som er på vei hjem til meg!

Francesca Sequin Dress... Rålekker! Kan tro jeg gleder meg til å bruke denne!



Hadde ikke hatt noe imot denne lekre saken heller..Angelica Gown in Noir Luxe. Hvordan velge? 


Så trenger du en kjole bør du ta en titt på IGIGI.com og se om du kan finne en favoritt. Det skal godt gjøres å bare velge èn;). Finner du en, så kan du sjekke ut Alexis mote også. De fører nemlig IGIGI her til lands, og holder seg oppdatert på alt det nye som IGIGI legger ut for salg:).



Lykke til!

Ingen kommentarer: