tirsdag 16. september 2014

Michael Kors Hamilton, Christmas came early this year..

Endelig! Jeg har ønsket meg denne vesken helt siden jeg så den for første gang, og du kan tro jeg var glad da den endelig ble min! Det høres sikkert rart ut å være så glad for en veske, men jeg er ganske sikker på at de som eier en MK eller ønsker seg en skjønner hva jeg mener.
 
Hamilton Navy &  Holzweiler Masses Silk Scarf
 
Dette er kvalitet fra topp til bunn, og den er laget i saffiano skinn. Saffiano er omtrent ripesikker og flekkavvisende. Jeg har hatt mine over tid og bruker dem overalt; på båtturer, byturer, dyreparken, på jobb...og jeg har ikke fått et eneste skrap eller flekker. Jeg har til og med fått sølt kaffe på dem, og saft fra minstemanns flasker uten at det har ført til flekker. Bare å tørke rett av. I tillegg står veskene av seg selv, og beholder formen. Da de i tillegg er praktiske og tidløse i form og farge, er det vel verdt å investere i. Og det er akkurat det det er; en investering, for det er ikke billige vesker.
 
 
Heldigvis kan du finne dem på salg på internett, og det er rabattkoder du kan bruke. Vesker er ikke underlagt tollregler heller, så du kan importere dem fra Nordstom, Macy`s, Dillards og så videre. Kun fantasien setter grenser....
 

I tillegg er det utrolig mange farger og varianter å velge mellom, men jeg ønsket meg en tidløs veske som jeg kan bruke over mange år. Derfor falt valget på marineblå, da det er en farge som lar seg kombinere med det meste, og som er litt mykere mot min hudfarge enn sort. Dessuten er jo marine og gull veldig fint da...
 
Hvilken MK er din favoritt?
 
______
 
Finally! I`ve been dreaming of this bag for so long, and I was finally able to get a hold of it a while back. I guess it can seem av bit weird to want a bag this bad, but I`m pretty confident that others who wish for this bag, or already own any type of MK bag understand what I mean.
 
Hamilton Navy & Holzweiler Masses Silk Scarf
 
The Hamilton comes in so many colors and variations, but I wanted a timeless bag that goes with whatever I have in my closet, and can be used at any occation. I chose navy blue, as it is a bit softer to the skin and a more flattering color than black.
 
 
This bag is made of saffiano leather, and if you do not have a bag in this leather I strongly recommend it. It`s stainresistant, and you can remove almost anything by using a damp cloth and water. It`s also almost impossible to scratch, so it looks better over time than the soft leather bags ( in which Hamilton is also made). I`ve taken my MK with me on boattrips, shoppingtrips, to work, school, kindergarten...and it still looks great. I`ve even spilled coffee and juice on it by accident, and it came right off with a damp cloth. No stains. I`ve come to learn that quality always, always pays off, and if chosen wisely it can be an investment.
 
 
So happy with my bag, and I guess Christmas came early this year...;)
 
What`s your favourite Michael Kors bag?

Ingen kommentarer: