mandag 8. september 2014

Holzweiler skjerf dipper pink

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte på ullskjerf i sommer da temperaturen ute lå godt opp mot 30. Du kan tro jeg angrer på det nå, som skjerfet jeg ønsker meg er utsolgt omtrent overalt. 

Bilde lånt fra fineting.no


Jeg har ett i mid grey i lammeull og cashmere fra Holzweiler, og det kan dere tro har fått brukt seg de siste dagene. Like deilig inne som ute...


 Bilde lånt fra fineting.no


 Og selv om grått er nydelig i seg selv, må jeg innrømme at dette mønsteret her også er utrolig flott. Jeg er nok ikke helt kommet dit at jeg liker rutete sort/rødt, eller marine/grønt, uansett hvor populært det er. Dette i rosatoner og ulike gråtoner derimot, det er bare nydelig.

 Bilde lånt fra fineting.no


Dette er like stort som dipper skjerfet jeg har i grått, nemlig 74 x 186. Deilig å rulle rundt halsen eller å gå med løst. Derfor ble jeg aldri så lite skuffet da det var utsolgt over alt hvor jeg sjekket.

Tenker det skal bli behov for skjerf i lammeull under turen til Kristiansund i oktober. Hører nemlig vi skal på båttur...brrrr....kan fort bli en kjølig opplevelse!

God mandagskveld til dere!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Å ja, dette er nydelig! Tror forresten at Høyer har dette også? Har ihvertfall sett det på FB siden deres i gult og sort. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Nydelig skjerf! Tror jeg må føre det opp på ønskelisten;). Stor klem!

Notre de Maison sa...

Tusen takk! Ja, det er nydelig. Du vil ikke angre på det! Løp og kjøp!

Notre de Maison sa...

Joda, Høyer har det! Såå glad! Takk for tips!