fredag 29. august 2014

Vakre Holzweiler, og Neomania!

Jeg har fallt hodestups for de utrolig vakre sjalene/ skjerfene til Holzweiler. Alle er fine, men de fra FW 2014 kolleksjonen er min absolutte favoritt, og de er rett og slett bare helt nydelige. Du kan virkelig drømme deg bort i motivene. Jeg har et silkeskjerf fra dem fra før; "Masses Seagull", og det er utrolig fint! Du må nesten se dem før du skjønner hvor vakre de er, og derfor vil jeg tipse deg om en nettbutikk jeg fant her forleden som heter Neomania ( www.neomania.no). Dèt skulle jo vise seg å være rene godteposen, og plutselig var jeg litt som Ole Brum; "ja takk begge deler - eller rett og slett alt;). Designerklær og tilbehør så langt øyet kan se. Utrolig mye fint...!!!
Endte opp med to vakre skjerf, og det var nesten jul og nyttår på en gang da de kom. Når det kommer til pakker så må jeg må innrømme at jeg er "litt" svak for fine innpakkninger. Smilte litt ekstra da skjerfene var pakket inn i flere lag nydelig blågrått silkepapir med sort silkebånd, og hadde kort med hilsen. Bak var pakken klistret igjen med butikkens navn på teipen. It`s all in the details ;). Me like!
Det ene skjerfet tenkte jeg å vise dere i dag... Jeg fant nemlig det mykeste, varmeste og fineste skjerfet/sjalet fra Holzweiler. Skjerfene er laget av lammeull og cashmere, og kommer i mange ulike farger og lengder. Det jeg valgte er 74 x 186, så det er langt, bredt og fløyelsmykt. Jeg valgte fargen mid grey, da den er lett å kombinere med det meste, og en tidløs farge som jeg ikke blir lei av. Det kommer i både ruter og prikker, ulike lengder og farger, tofargede og ensfargede m.m. Jeg ønsket meg et stort skjerf som jeg kunne bruke som cape også, og dette er perfekt for meg!
Holzweiler Solid Dipper Mid Grey. Bilde lånt fra nettet.
Høsten er jo like om hjørnet, og om ikke lenge er det bare å finne frem varmere klær. Da er plagg som gjør at du kan forlenge bruken av sensommergarderoben et absolutt pluss. Sjal, cape, skjerf etc er mine favoritter, og de blir så fine med turtleneck gensere, skjorter, vester og gensere. Eller bare hengende løst over vesken eller skuldrene. Til kjoler og skjørt, og capri. Brukes til det meste, men kan løfte selv det enkleste antrekk.
I et annet innlegg skal dere få se det andre skjerfet, må bare ta noen nye bilder først;)! Verd å vente på!
Og du...dette er ikke et sponset innlegg, men gode nyheter - de deles;).


4 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker Holzweiler! Kjempefine skjerf, og ønsker meg det rutete blå og grønne! Ha en fin kveld!

Linda sa...

Masses seagolls er det vakreste skjerfet jeg har sett. Nå vet jeg hva jeg må skaffe meg!! Klem

Marlene sa...

Takk for tips om nettbutikken! Har ikke sett den før, men nå er jeg jo helt hekta;)! Dette kan bli dyrt gitt...:)!

Toril :o) sa...

Jeg har dette skjerfet. siden høsten kom så tidlig har jeg brukt det flere gager allerede. Det er så dilig :o)

Ønsker deg en flott dag, hilsen Toril :o)