torsdag 10. juli 2014

Tropical Beauty IGIGI

Kjenner du følelsen? Den du får når du har sett noe som får pulsen til å slå bare litt fortere, som bringer smilet frem? Den ene tingen uansett hva det er som du bare ikke kan få ut av hodet?
 
Da vet du hvordan det er.
 
 
 
Jeg fant denne kjolen for sikkert to år siden, og den har siden da vært på min ønskeliste. Samtidig var jeg litt usikker på lengden, og ville prøve den på innen jeg kjøpte den. Derfor var det utrolig greit å finne denne hos Alexis Mote. Da kunne jeg prøve den på i ro og mak hjemme. Jeg synes denne kjolen er utrolig fin, og helt fantastisk i fargene. Kjolen heter "Tropical Beauty", og er fra designeren Yuliya Raquel ( IGIGI). En skikkelig maxikjole. Jeg er 1.75 m høy (5"9), og selv da er den noen cm ut på gulvet uten sko. Her har jeg på meg hæler på 5 cm ( 2"), og kjolen er helt ned til bakken. Tror nok jeg skal få den løftet et par cm, bare nok til at den ikke subber i bakken når jeg går.
 
Jeg skal i to store selskaper i august i tillegg til vår 10 års bryllupsdag. Regner derfor med at denne blir satt i sirkulasjon! Tropical Beauty er ikke en billig kjole, men er som alle desigerklær; en investering. Gleder meg til å ta den i bruk! Jeg fikk hjelp av eldstemann til å ta bilder i dag, og det er artig å se hvordan et kamera kan lokke frem tilskuere gitt...;).
 
 
Denne kjolen er laget av et jersey stoff, og det er mye (!) stoff på denne kjolen. Den har et A - line cut med empire liv som er flott for meg som er et triangel i formen. Kjolen kommer med en jakke i samme farge som beltet i livet, men er fin å bruke uten også. Fargene i kjolen lar seg kombinere med det meste av farger, så det er bare å velge;). Stroppene på kjolen er akkurat brede nok til å dekke BH stroppene, og ryggen/fronten er høye nok til å dekke BH`en bak/foran.
 

Kjolen oser av sommer, og kan kombineres med det meste. Jeg tenker å bruke denne sammen med gullsandaler med høy hæl, Korrs neglelakk farge nr. 12, og Michael Kors vesken i Fuchsia.
 
Gleder meg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kjole! Har sett på denne selv;)

Anonym sa...

Lekker kjole! Og den MK veska da..råfin:)!

Eliza sa...

Hi! Can't really understand what you are writing, but the dress is truely stunning! Captivating colors! I have this MK bag myself and I just love the color! Congratz!