lørdag 5. juli 2014

Michael Kors Tech Continental Jet Set Wallet in Fuchsia

Designervesker er ofte veldig dyrt, og sjelden på salg.
Ofte blir det med å se, og ikke kjøpe ( men røre er lov;)!
 
Jeg har akkurat hatt en ukes besøk av en venninne fra Stavanger, og her en morgen satt vi alene og surfet litt på FB med dagens første kaffekopp. Det var omtrent som å sette den i halsen da vi kom over at Høyer Grimstad hadde 30 % (!!!) på sommerkolleksjonen til Michael Kors!
 
 
Tror sjelden vi har kommet oss så fort ut av den døren!
Ned i byen, inn i butikken, og for et syn! Kunne glatt kjøpt en av hver, for både Jet Set i Fuchsia, Summerblue og hvit er jo bare nydelig. Likevel ønsker jeg meg aller mest en sort Large Hampton veske, så det er bare å begynne sparingen!
 
 
 
 
Men tilbake til salget.....
Etter mye om og men ( for det var så absolutt valgets kvaler) endte jeg opp med å kjøpe en lekker lommebok / multifunksjonsveske fra Michael Kors i sommerfargen Fuchsia. Intens vakker og varm rosafarge, og ettersom det er en lommebok/tlf oppbevaring m.m. kan jeg bruke den hele året uavhengig av sesong ( den kan jo pare putes oppi en annen veske).
 
 
Samtidig er den på størrelse med en liten veske, og har håndleddsnor så den kan brukes som en cluch. Dèt har jeg tenkt å bruke den til. Jeg skal i to femtiårsselskaper i august i tillegg til at vi har ti års bryllupsdag så den blir nok brukt ja... Dessuten passer denne veldig bra til kjolen jeg har kjøpt meg til disse selskapene, og ble prikken over i `en:)!
 
Gleder meg!

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Michael Kors er rållert design. Ønsker meg Jet Set vesken selv i denne fargen, men etter å ha sett din cluch....må nok tenke meg om litt der ja...
Ble nyskjerrig på kjolen din jeg? Hvordan ser den ut mon tro? Ha en fin dag!

Anita sa...

Så fiiiiin! Jeg fikk også med meg det salget ja, og kom akkurat litt for sent til å få med meg den rosa Jet Set veska. Surt alstå...men har funnet den hos Nelly, så kanskje det blir den likevel;). Kos deg med din da! Lekker farge;)

Anonym sa...

Ja, jeg bare sier det jeg altså... Den som sier at en ikke kan kjøpe seg lykke, den har aldri eid en Michael Kors veske. Får fortsatt gåsehud av ren glede når jeg tar med meg Hamiltonvesken min på tur...Så jeg skjønner deg jeg! Veska er dritlekker, og utrolig praktisk. Dyr ja,....men du får hva du betaler for. Løp og kjøp!