onsdag 25. juni 2014

Ja takk...begge deler. KIKI tunika og sommersol:)!

Sankthansaften i egen båt har vært drømmen lenge, og endelig var det vår tur til å ut i skjærgården på Sørlandet og nyte sol og sommer.
Kan tro vi koste oss! Arendal har en fantastisk skjærgård, og jeg tror vi får en herlig sommer på sjøen i år.
Litt vrient er det fortsatt å finne rett tøy til både små og store til å ha i båten, så inntil videre har vi med oss en sekk med litt skiftetøy. Jeg har funnet ut at tunika er et plagg som egentlig dekker det meste både til lands og til vanns;). Har du en favoritt selv kanskje? 
Jeg liker når ting er enkelt og lettvint, og hva er vel bedre enn å hive på seg en luftig, lekker tunika som passer like godt til strandturer som på fest? Genialt spør du meg;)
KIKI tunic in Fuchsia Leopard
At jeg er glad i design fra Yuliya Raquel er vel ingen overraskelse akkurat, men det å finne en butikk i Oslo som fører dette merket er jo fantastisk!  Jeg fant to nydelige IGIGI tunika hos Alexis Mote i Oslo ( www.alexismote.no). Faktisk så har denne butikken et veldig godt utvalg av nettopp IGIGI, og Ciso og andre merker som jeg synes er fine. Helt topp å finne klær ikke alle andre har, og jeg likte denne tunikaen så godt at jeg endte opp med å kjøpe den i hvitt og sort også...
KIKI tunic in Zebra
Utrolig deilige å gå med, og greit å ha belte som en kan ta av og på.  Faktisk er den fin over badedrakten også, og veldig grei ha med på stranda eller i veska ( den krøller nemlig ikke...). Me like! Jeg fant Kali Tropical Flower tunikaen i fjor, og har brukt den så mye at klesskapet kunne trenge et lite påfyll i år;).
Her er ett av meg i båten med IGIGI tunikaen på. Se det været! Kan tro det var deilig;)
Her har min ferie bare så vidt begynt, og jeg gleder meg til tre uker med fri! Dagene skal bare nyyytes....
Og vet du hva...i dag da jeg skulle til byen og ordne noen ting var det faktisk vanskelig å bestemme seg for hva jeg skulle ha på. Ikke fordi jeg ikke hadde noe å ha på, men fordi det var vanskelig å velge...;)
Dèt er en god følelse altså!
Ha en super sommerdag alle sammen!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Disse var jo bare så fine!Alexis Mote har jeg ikke hørt om før, men tusen takk for linken! Er en litt fyldig jente selv, og jeg må innrømme at det å finne klær er ikke like gøy nei... Men så herlig å finne det på nett! Kanskje jeg skulle prøve jeg også... Masse klemmer til deg for å ha reddet sommeren min!

Anonym sa...

Gosh! You look gorgeous! Maybe I should try these out myself? I just love IGIGI, but find it expensive to import to Norway. Thanks for tipping me off!

Hanne sa...

Hei du! Skal si du var fin i den toppen! Artig å se hvordan stilen din har endret seg på to år, siden du fant IGIGI. Kjempeflott at det går ann å få i Oslo...har nemlig sett på den Tropical kjolen ganske lenge, men syntes det var dyrt å importere selv. Kanskje nå som skattepengene kommer...;)? Klem

Anonym sa...

Kjempefin blogg! Jeg kommer garantert tilbake. Flotte topper også! Takk for tips:)