fredag 30. mai 2014

Sommerstemning i nr 44

God morgen alle sammen! Her er stemmen min helt på tur. Vi hadde hageselskap i går, og jeg fikk vite at jeg hadde rene whiskeystemmen... Kan ikke akkurat si at den kom av å synge sommerhits heller, og jeg kan vel neppe si at jeg i kategorien hooligans eller deromkring. I natt kom hosten, og joda - full laryngitt. Så nå er det bare å hviske og bruke tegn til tale, og da er det jo veldig greit å ta bruke tiden til sårt tiltrengt oppdatering av bloggen. I går pyntet jeg litt ute til hagefesten, og det var så deilig med sol, og sommertemperaturer. Vi satt ute hele kvelden, og det er ikke mye som slår godt selskap, god mat, sol, varme og "Idyll" av Postgirobygget. Livet er HERLIG!!!
 
 
Her er er noen bilder jeg tok i går...lykten og blomsten er fra Fargerike Grimstad, og blomsterpotten er fra sommerkolleksjonen til Lene Bjerre. Elsker den blåfargen! Det er kommet utrolig mye lekkert fra LB på Fargerike. Puter, servietter, lykter, duker, håndklær, sengetepper....  Lottogevinst er høyt ønsket! Denne lekre blomsterpotten kommer faktisk i flere størrelser også...mon tro om jeg ikke må ha en til;)
 

 
Rosa, bruntoner og lyseblått er nydelige sommerfarger!
 
 




Ellers er det artig å bruke noe en har fra før på en annen måte. De beige blomsgterpottene er gamle avfallsdunker fra Akuttmottaket. Noen har jeg malt sorte, og noen har jeg beholdt beige. Oliventreet er jeg ikke helt sikker på om klarer seg, men er fortsatt grønt ihvertfall. Fant det på IKEA i fjor sommer forresten;).
 

 
Håper dere får en fin dag i dag! Her hos oss er det rimelig stille ( i og med at mor har mistet stemmen), og mon tro om ikke det er litt greit for små og store;)
 
Kos dere!
 


Ingen kommentarer: