onsdag 7. mai 2014

Hvem har ikke hatt lyst til å bare dra....

Til å pakke kofferten og hive seg i bilen til nærmeste flyplass? Det har jeg. Spesielt når sola har vært bort for lenge, det regner og stormer, alt er kaldt og vått, grått og trist....og surt!

Åååhhhh som jeg lengter etter sommer....til å ligge ute og kjenne sola brenne i huden, måkeskrik og  blå himmel, og glade, fornøyde unger som løper tundt med vannleker. Minner meg på at jeg må friske opp litt ute med nye puter og pledd i år...korall, marine...turkis? Vanskelig å velge er det også...alle tips mottas med takk! Men..slik været ser ut nå har jeg visst god tid til å finne ut av ting.

For det er jo på dager som dette når du står opp til en grå vegg, og det duskregner og er kaldt....da lengter jeg veldig etter sol og varme! Kunne sitte ute i timevis utover kvelden uten å fryse.  Kjenne lukten av sommerblomster, gå uten klokke og uten planer, og bare hive på seg en luftig sommerkjole og nyte!


Somemrkjoler, lekre, lette, vakre sommerplagg som bare flagrer avsted. Samdaler med sand, lukten av solkrem på solvarm hud, og gleden over å bare være....


Tanken slo meg igjen i dag da jeg kom over IGIGI`s sin sommerkolleksjon som faktisk heter "THe Escape Artist"....fengende navn! Hele kolleksjonen er full av lette, fine sommerklær som bare kan legges rett i kofferten, og som er akkurat like krøllefrie og vakre når du tar det opp som da du la de i. Me like!

Jeger helt "head over heals" over denne lekre kjolen på bildet. Den kommer i en flott maxi kjole også....
Du kan se The Look Book VED Å TRYKKE HER

 Denne tunikaen heter Grenada, og er bare nydelig!

 Anabelle Ankle Jeans in Optic White by NYDJ

 Den kommer i en sort/hvit versjon også...lekker!

 Grenada Tunic in Black/White

Denne kjolen heter Bermuda...og kommer med et hvitt bånd som kan nyttes i livet. Denne er i korall også....valgets kvaler!
Bermuda Dress in Indigo Wave

Men aller, aller mest ønsker jeg meg denne lekre maxi kjolen som heter Tiana, og den vakre Heidi Dress....MÅÅÅ ha......

Tiana Maxi Dress in Hampton Royal


Get Away to your Heart’s Desire with IGIGI’s new
The Escape Artist Summer 2014 Collection

San Francisco, California—May 06, 2014—The Escape Artist 2014 collection by IGIGI is a fun and adventurous collection that hints to a lustrous summer. Versatile dresses and separates in vibrant color combinations take one to dreamy sun-drenched coasts around the world. Abstract prints and color blocks add variety to the perfect summer wardrobe for exciting and romantic destinations. Gorgeous plus size model Ali Chanel graces the campaign imagery shot by Marc de Paola at various locations.

"A person doesn't have to travel far to feel creative and free. Your style can exude the same emotions. The escape artist is a state of mind,” says the IGIGI design team.

The Escape Artist collection continues to build on the under $100 casual dresses and separates introduced with the Fresh Sophisticate collection in the spring. The Gia Maxi Dress stands out as the label’s first-ever maxi dress at $98, and the Iliana Dress at $98 is ideal for the office with its breathable viscose content. Grenada Tunics provide easy-to-wear, chic styles at $78. The Nichol Maxi Dresses in animal and abstract prints provide statement dressing for lively summer evenings. Designed and made in the San Francisco Bay Area, CA, The Escape Artist collection is now available in sizes 12-32 at www.igigi.com.

Ikke meg imot å drømme meg bort.....

Hvilken er din favoritt?

Ingen kommentarer: