torsdag 10. april 2014

The Fresh Sophisticate - IGIGI

Har du fått med deg at IGIGI har postet en helt ny garderobe
-The Fresh Sophisticate?


IGIGI er en av mine favoritter når det kommer til kjoler og topper. Uansett hva jeg velger, så vet jeg at det vil sitte helt perfekt. I tillegg er det jo ekstra gøy å gå med klær som du ikke ser overalt.
Dette er jo klær som er laget for kvinner med kurver, ikke "one- size fits all" slik kan virke som om flere merker jobber etter.


The Letta dress in Kusama Dot from the new Fresh Sophisticate collection from IGIGI by Yuliya Raquel.



Nå er det jo heldigvis slik at det ikke er store telt og formløse klær som regjerer utvalget i Norge, men det er ingenting i forhold til USA. IGIGI er så absolutt en ener på det området.

The Laura Gown in Platinum Paisley from the new Fresh Sophisticate collection from IGIGI by Yuliya Raquel.


Og som vanlig er det også i denne kolleksjonen utrolig mange vakre plagg, og som vanlig har jeg vanskelig for å bestemme meg.

   The Cecilia dress from the new Fresh Sophisticate collection from IGIGI by Yuliya Raquel.


Ta en titt selv... Kanskje vil du også "fall inn love" med IGIG..





Ingen kommentarer: