mandag 14. april 2014

Sommerkjoledrømmen!

Sommer...utrolig hvor jeg gleder meg til varme dager fulle av sol!
I går kom jeg over en kjempelekker sommerkjole, rene sommerdrømmen! Kjolen er fra det danske merket "CISO", og jeg kjøpte kjolen gjennom Alexis Mote i Oslo. Vil absolutt anbefale dem, både butikk og nettbutikk. Alltid enestående service, og du føler virkelig at de bryr seg om deg som kunde. To ganger ringte de meg om denne kjolen idag,  bare for å svare på mine spørsmål.  Utrolig bra!

Alexis Mote har mange merker; CISO er bare ett av dem. Denne sommerkjoledrømmen er en del av CISO`s sommerkolleksjon 2014, og består av herlige grønntoner, korall hvitt og mønstret. Herlige stoffer!
Hvis du vil se hele kolleksjonen kan du se HER
Kjolen jeg har valgt ut er denne...
Jeg bestilte en cardigan også i fargen korall lik denne på dette bildet. Nå mangler jeg bare noen lekre sko som kan passe til...
Sa jeg forresten at det er salg på Brandos.no?
Gleder meg!!!
Ha en fin dag dere!


1 kommentar:

mirjamsdrøm sa...

Herlig kjole og cardigan!
Fine sommerfarger :)
Hos meg er det ikke akkurat klær til meg selv dagene dreier seg om, valget er vel heller hvilken bukse/ genser kan jeg søle maling på ;)
Alt har sin sjarm!
Ha en fin påske :)
Klem klem