tirsdag 8. april 2014

Lyst på en sommerkjole eller to?

Det har ihvertfall jeg. Nå som sola varmer og det virkelig kjennes ut som vår!

I dag var det 16 varmegrader her....utrolig deilig! Ikke lenge før jeg begynner å finne fram kjoler og skjørt.

Med finværet kommer jo også lysten på fornyelse, og da spesielt i i garderoben;). Ønskelisten er som vanlig ganske så lang...og jeg tror den blir lengre også;). Bare ta en titt HER i vårens LookBook!

Først ut var denne vakre kjolen jeg fikk tilsendt fra IGIGI;

Elsa dress in Sumi - E.
Sort og hvitt i grafiske mønstre er veldig in i vår, og passer de aller fleste. Denne kjolen er ikke bare behagelig på, men også fin og allsidig. Dèt må kjolene mine være, for jeg må kunne skifte mellom bruk til både hverdag og fest.


Neste kjole på ønskelisten er denne nydelige kjolen! Maxi kjoler er utrolig deilig å ha på om sommeren, har du prøvd det? Denne er kjempelekker, og veldig praktisk at det følger med en liten bolero. Sort og hvitt er flotte farger sammen med sommerbrun hud..




Aller mest ønsker jeg meg denne...herlige blå,- og gråtoner smeltet sammen i en lekker kjole med matchende bolero. Ønske, ønske....


Eller denne da....kjolen som tok pusten fra meg da jeg så den for første gang....


For noen farger!

Må nok ønske meg disse en stund, men det er jo lov, ikke vel?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi! Looove IGIGI, and I would definetly pick the blue one. Gorgeous!

Anonym sa...

Råfin altså...var inne og så på Igigi for første gang nå i natt, og jeg må jammen si det var mye flott der! Hvordan er det med import og sånn da? Skulle gjerne hatt den med de flotte fargene - den siste. Den var utrolig lekker! Blir spennende å se hvilken du får!