lørdag 15. mars 2014

Tre dagers husmorferie!

Det er ikke ofte jeg drar noe sted uten familien min, men seks dager i året har jeg husmorferie. Tre dager går til Akuttdagene, og tre dager til årets tur til Gautefall med mine flotte kolleger.
 
Vi dro opp tirsdag denne uken, og det var strålende soooool, blå himmel! Sola varmet så det sved der vi satt, og det varte ikke lenge før ullgenseren måtte bort og erstattes av noe lettere. Herlig altså, og det er ikke mye som smaker så godt som et glass rødvin når sola varmer og de eneste lydene du hører er drypp fra takrenna og fulgesang.
Balsam for sjelen altså, og det trenger vi faktisk i jobben vår.
 
 
 
Hytta hadde både sauna, badstue og boblebad, og de ble brukt flittig! Litt ski ble det også, men aller mest bare kos i hytteveggen med utepeis og grilling av pølser.
 
 
God musikk, solbriller, og fred og ro. Koselige samtaler, og masse latter og moro! Helt klart en av årets høydepunkter!
 
 
Men, tre dager varer jo ikke evig, og nå har hverdagen vendt tilbake til både jobb og hus, og hjem. Det var godt å komme tilbake til guttene mine ( både liten og stor), men ikke fullt så artig å gjøre rent i dag. Men det må til for sola får frem det meste av hybelkaniner;)
 
Kos dere alle sammen i sola, her er det snøfritt og herlig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
Har du en e-postadresse jeg kan kontakte deg på i forbindelse med invitasjon til et bloggarrangement?

Send meg gjerne en e-post på mbe@wask.no

Mvh Maren Bækkelund Ellingsen.

Notre de Maison sa...

Så spennende! Har sendt deg mail;)!