lørdag 29. mars 2014

En den død??

Ja, dette er faktisk noe jeg har blitt spurt om titt og ofte i det siste. Og selv om det virkelig kan sette fantasien i gang både med det ene og det andre fra kjæledyr til mer alvorlige ting, så er det faktisk bare bloggen jeg mener.

Så lite aktivitet har det vært at jeg faktisk har blitt spurt om den har avgått ved døden. Men neida. Den har tatt en liten høyst ufrivillig pause, pga akutt tidsmangel.


Rett og slett. Tidsklemma har dumpet ned i heimen så til de grader, og det er ikke langt fra at hver eneste lille oppgave har sine høyst tilmålte minutter.

Årsaken ligger rett og slett i en stor, svær, diger....oppgave jeg har tatt på meg som i beste fall har å gjøre med flere hundre mennesker landet over, og dèt.....er ingen lett oppgave, men en utrolig spennende, artig, interressant og spennende oppgave!


Utfordringen ligger i å balansere dette med alt annet;), og den siste tiden har hverdagen vekslet mellom tre ting :
1) min kjære, våre barn, hus og hjem
2) Jobb
3) og dette herlige (!!) prosjektet.

Det er ikke flere punkter på min lille liste, rett og slett fordi døgnet har ikke flere timer.

Jeg skal prøve så godt det lar seg gjøre å oppdatere litt mer innimellom; og håper at nå som mye er i boks; så blir det kanskje plass til både pkt 4 og 5.

Ønsker dere en flott dag i sola!
Her er det 22 grader i skyggen;))



Ingen kommentarer: