søndag 30. mars 2014

Canada Goose Home!

Canada Goose har kommet med tekstil kolleksjon, og noen utrolig lekre sengesett!
Må innrømme at jeg som oftest kjøper mine sengesett på KiD, elelr Princess, men denne gangen må jeg innrømme at det frister veeeldig å hive meg på et sengesett eller to ( eller ....tre....fem...) fra Canada Goose. Note to self - må huske å levere inn lotto til uka;)



Jeg er jo svak for fine puter, og denne brunfargen var utrolig fin.... Det står at denne puten er beregnet til soverom, men sofaen må vel fungere like bra? Lekker er den ihvertfall...



Canada Goose har kommet med flotte pledd også...dette her er jo bare kjempefint. Skulle hatt et sånt utenfor nå som utemøblene skal frem!

Alltid lov å ønske seg....;)!

God søndag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss, det visste ikke jeg! Trodde de bare hadde jakker?!? Veldig fine var de altså, men jeg hadde nok puttet dem i stua jeg da, og ikke på soverommet;)

Liselotte sa...

Stilig! Takk for tips! Har bursdag kommende snart, og det er så artig å få gode tips fra deg! Har endt opp med både kjolekjøp og stash til huset jeg altså...keep up the good work, and I`ll keep shopping;))!