lørdag 4. januar 2014

Siste rest av jul, et kupp her og der, og litt av hvert;)

God morgen alle sammen! I dag er det lørdag, og julens siste krampetrekkning her hos oss. Dere har kanskje ryddet julen bort allerede? Jeg liker å ha pynten stående en stund, for hvis jeg begynner å rydde bort bare litt, så ryker alt. Tenkte å ta det imorgen, for da har jeg mandag og tirsdag fri til å vaske litt også;).
Bildet er lånt fra Møllegården i DK, det står ikke det på teppet;)

Har dere fått handlet noe på nyttårssalget i år da? Jeg har ikke handlet stort i år, bare litt julepynt på halv pris.
Det er jeg aller mest fornøyd med i år, er nok dette teppet fra LB`s Carol Collection. Jeg er jo ikke glad i rødt, men dette har en nydelig burgunderfarge i seg, og i akkurat passe mengde. Jeg fant mitt på Fargerike, de hadde akkurat ett igjen. Flaks for meg! Enda mer flaks hadde jeg da duken i 160 x 280 var til halv pris på Drømmehuset ( har bare sett 160 x 160 før, og det er jo ikke til store bordet). Tror det vil bli flott neste jul å pynte med disse to:).

BIlde fra Lene Bjerre.com

Det kan godt hende at mange tenker at det er tøys å handle julepynt på salg, jula er jo nesten over! Men jeg handler mtp neste jul, og prøver å finne tidløse ting som jeg kan bruke store deler av året, og jul etter jul. At jeg i tillegg aldri hadde kjøpt en del av dette til full pris - nettopp pga prisen, har jo også en del å si;)


 Drømmehuset i Bergen som er Norges eneste rene Lene Bjerre butikk hadde startskuddet for årets salg allerede nyttårsaften. Mye flott til halv pris! Tror butikken må ha hatt enorm pågang, for min handlekurv ble tømt tre ganger før jeg i det hele tatt rakk å bli ferdig med registreringen. 

Likevel, jeg fikk tak i noen fine godbiter her også;)


Hjorten er helt utsolgt her nede, og samme er hjertene i Carola Collection med monogram. Den lille, grønne granen fra Pine Collection var jeg heldig og fant to av, og de tror jeg blir fine i vinduet, eller i en gruppe på bordet slik som her. Alle disse er jo helt tidløse ting som kan ligge nesten hele året, og det er flott synes jeg!
Da får jeg mer å glede meg over!

Her er det overnattingsbesøk på gang, og nå kom guttene ned så så får jeg hive rundstykkene i ovnen.
Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og godt nyttår! Jeg har også det juletreteppet og juleduken, og de er utrolig fine! Lønner seg å handle på salg, og det gjør jo ikke noe at en pakker det bort nå heller. Det kommer jo en jul til! Ha en fin dag! Len