søndag 29. desember 2013

Stemningsbilder fra stua vår på morgenkvisten

God morgen alle sammen!
Da er det blitt søndag, jeg skal på jobb i ettermiddag, og nyter en liten stille stund for meg selv mens guttene leker med julegavene sine. 
Så fornøyd med min nye GANT pute:)

Fikk nytt kamera til jul, så nå kan jeg endelig ta skikkelige bilder til bloggen! Kameraet må jo testes, så her kommer et lite bilderas;)


Nå nærmer det seg nyttår så de små restene av det lille røde som min kjære måtte ha for å få julestemning er tatt bort, og det er nå bare sølv, naturfarger, grønt og brun/gråtoner i stua. Jeg liker veldig godt disse fargetonene, det roer alt ned og er fint og klassisk. Jeg er veldig glad i sølv, så det er mye av det hos oss. 


Da jeg var på julepyntjakt denne uken kom jeg over en liten artig butikk i Arendal som heter C`la vie, og den hadde en del lekker julepynt på salg. Jeg fikk tak i en fin lykt i klart glass og metall med skriften "Merry X`mas", og stjerner og hjerter i speilfløyel i naturfarger. 


Hjertene og stjernene i fløyel har fått plass på juletreet fra Lene Bjerre, sammen med bjeller i brunt metall fra Home & Cottage.


Nå skal jeg og guttene kose oss med Polarekspressen, og så blir det jobb med koselige kolleger i Akuttmottaket etterpå. Dette blir en fin dag!


Kos dere alle sammen!

2 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Håper du koser deg i romjulen, med eller uten sne.
Her sier jeg gjerne takk til å få litt sne nå, savner at det lyser opp med hvitt ute. :)
Likevel, vi fyrer i peisen og nyter julen uten den. :)

Ønsker deg en et vakkert nytt år, og håper 2014 vil bringe deg mye godt!
God klem fra,
Anette Willemine

Notre de Maison sa...

Hei! Skulle gjerne hatt litt snø, ikke de store mengdene-men nok til at det var litt hvitt ute. Blr liksom ikke helt det samme med regn;). Jula er jo koselig uansett, men håper på litt hvit så ungene får testet en del av gavene sine. Tusen takk for koselig Hilsen, jeh håpet året 2014 blir bra. Det skal bli godt å legge året bak meg, og at frem til et år hvor det ikke er så tydelig hva som kommer til å skje. Et år uten bekymringer. . Det hadde vært deilig! Ønsker deg også det beste for året som kommer, og fortsatt god jul! Klem