torsdag 5. desember 2013

Nå har du sjansen - stort salg på IGIGI hos Alexis mote I Oslo/Drammen!

Alexis Mote i Oslo er en av de ytterst få ( og muligens eneste) forhandler av IGIGI i Norge. De har mange andre merker også, og derfor har de et noe annet utvalg av IGIGI klær enn hos selve IGIGI i San Fransisco.Og nei, dette er ikke et sponset innlegg, men gode nyheter; - de deler man! Dersom ikke alle julegavene er i boks er det kanskje en god ide å se her

Jeg pleier å ta en titt innom Alexis Mote med jevne mellomrom, og gjett om jeg ble overrasket i dag da jeg så de hadde salg på IGIGI! Noen produkter som har kostet 699.- selges for 149.-, og mange av kjolene er halv pris og under! Jeg var heldig og fikk tak i to topper og en kjole, til en brøkdel av hva prisen hadde vært ellers!


Her er bilder av noen av kjolene som er på salg:

Denne kommer snart hjem til meg;)
 Jeg har sansen for kjoler som ser todelte ut, spesielt siden det ikke er så enkelt å finne fine A-line skjørt som sitter fint - OG har empire liv! Gleder meg til å få disse hjem, og de skal pakkes ned og legges under juletreet som gave fra mine små.

Denne omslagstoppen i lilla, og en i sort er også på vei til meg. 





Denne synes jeg er vakker...kunne hatt den også jeg!


Og denne da...til nyttår!



Nå kunne en jo rent faktisk komme til å tenke at det eneste de har er lilla kjoler, men nei da...
De har til og med vakre brudekjoler på salg!


 Disse er jo bare flotte da...greit å vite om at IGIGI også fører mange (!) ulike bryllupskjolemodeller, og ikke bare vanlige klær;)


Omslagskjoler er flott, og denne i sort er virkelig lekker!
Tror jeg kunne få presset den også inn i skapet altså...
 

Denne omslagstoppen er lekker, og blått er like fint uansett sesong. Tidløse farger! En sort bolero over denne, og kjolen kan forlenges langt utover høsten, og tas i bruk på tidlig vår.


Ellers har de mange andre kjoler å velge i, både i blåtoner, rosatoner, lange maxi kjoler og omslagskjoler.
Ta en tur inn og se!

Så for dere som har lyst til å prøve IGIGI Design, er dette en utrolig sjanse! Alexis Mote sender gratis alle handler over 500.-, og pakken kommer etter noen ganske få dager.

Når en ser så mye lekkert er det kanskje ikke så verst å få noen myke pakker til jul, jenter?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Takk for tips! Har hatt lyst på klær derfra lenge, men vært usikker pga poto, toll og sånn. Dette må jeg sjekke ut, den Palomakjolen var rålekker! Klem

Anonym sa...

Så mye fint! Sjekket nettsiden deres og fant ikke hvilken figur Praguekjolen passet til, men googlet nettet og fant at den kunne brukes av triangel figur- regnte nesten med det da du har sagt at du er det og har bestilt denne kjolen. Den er virkelig flott! Tror denne skal havne under mitt juletre også;)! Takk for tips!

trine andreassen sa...

Kan jeg spørre hvilken str du ahr kjøpt, ser vi har veldig lik str og kroppsform:)

Notre de Maison sa...

Hei! Jeg kjøpte str 12, men jeg har gått så mye ned i vekt nå at de er for store. De fleste modellene er store u str, så lurt å gå inn på IGIGI.com og ta fulle mål og se hvilken modell og str som passer deg best. Jeg er veldig fornøyd med mine kjoler, og kommer til å sy dem inn. Lykke til!