lørdag 28. desember 2013

Julesalg på GANT og Riviera Maison!


Ja, da har fjerde juledag kommet, og jeg håper dere har kost dere masse i dagene som har vært! Det har vi, og jeg koste meg vel så mye da jeg var på salg i går;).
I går begynte nemlig salget hos Z hos Laila, og der er det utrolig mye fint i Riviera, Gant, Lexington....
Og best av alt...det var på SALG!

Jeg pleier å kjøpe julepynt på salg i romjulen, men satser på tidløse ting som lar seg kombinere med ting jeg har fra før, og gjerne også ting som kan ligge fremme store deler av året.



Jeg var heldig og fikk tak i en pute fra GANT. Slike puter kjøper ikke jeg til full pris, men på salg, da går det ann. Denne ble veldig fin hjemme sammen med brune skinnfeller og grå pledd.
Så nå er det bare å ønske seg en pute til, og kanskje et pledd også?



Litt julepynt ble det også, syv stykker av dette Riviera Maison juletrehuset ble med hjem. De henger på juletreet allerede! Ser det kommer mye i messing og gull, men jeg liker fortsatt sølv bedre.

Har dere funnet mye fint på salg?

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Sukk og stønn og gjeeev den som hadde slike butikker i nærheten!!Puta var kjempekoslig!!!!
Så mye jeg kunne tenkt meg men ikke får tak i,men da kjøper jeg vel noe helt annet i stedet for ;)
Fortsat God JUl!!
TOveklem :)

Notre de Maison sa...

Hei Tove! Ja, det er artig å ha slike butikker her, og utvalget er veldig bra! Dette er min første GANT pute, tror nok ikke det blir den siste;). Kos deg i romjula! Klem