torsdag 14. november 2013

Vinner av IGIGI give away

Hei alle sammen! Da er vinneren av min give away i samarbeid med IGIGI kåret! 

Vinneren ble......


Anne, med lodd nr 8!

Anne skrev:
"Jeg ville nok valgt Hayleigh kjole i svart hvis jeg vant! :) Igigi på Facebook er likt og er innom bloggen din flere ganger i uka! Bloggen er forresten super!" 


Hayleigh Plus Size Dress in Black by IGIGI



Håper du får kjøpt deg den vakre Hayleigh kjolen! Jeg sender din mail til min kontaktperson hos IGIGI, og hun vil sende deg din verdikode som du kan bruke til det du ønsker. Husk at moms og toll kommer i tillegg, men ut desember er det halv pris på frakt på internasjonale ordre! Kos deg, og "happy shopping"!


Stor klem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Nå ble jeg glad! :) både kjolen og et par ting til skal bestilles i når koden ankommer mailen. Gleeeeder meg! Takk igjen for super blogg med spennende innlegg om både klær og interiør! God kveld videre! :) Anne

Notre de Maison sa...

Så gøy! Jeg vet du kommer til å bli fornøyd, for jeg aldri hatt hverken desing, kvalitet eller klær som har vært så flotte noen gang, som de jeg har fått fra IGIGI. Lykke til, og kos deg!
Klem

toves sammensurium sa...

Så lekker kjole - håper den heldige vinneren finner akkurat den til seg selv :))
Gratulerer !!
Og god helg!
Toveklem:)

Anonym sa...

Takk for gratulasjoner! :) gleder meg til å få bestilt kjoleng selvfølgelig til å få den i hus! :) god helg!

Klem Anne