onsdag 27. november 2013

Da var årets julekjole i boks!

Nå er det ikke lenge før det braker løs med juleselskaper og bursdagsfeiringer i hjemmet her, og da er det jo artig å ha noe fint å ha på seg;). Jeg er sikkert ikke den eneste som har flere varianter av "den lille sorte", og selv om jeg er utrolig fornøyd med min vakre "Francesca" kjole fra IGIGI, så hadde jeg så lyst på noe med litt farge....og lange armer. Ikke i rødt, men likevel med litt "jul" over seg....
 

 
Kan tro jeg var glad da jeg kom over denne i dag! Den vakre "Fayette" kjolen i Merlot er ikke rød, men en varm burgunder farge. Som en god Merlot vin;).
Kjolen er en blondekjole som er helforet med kontraststoff under, som gjør at det er lett å se de ulike sjatteringene av Merlot i selve blonden. Jeg er veldig glad i omslagskjoler, de har masse stoff, faller nydelig rundt kroppen, og er like behagelige å ha på uansett om en danser, sitter, går eller står.
Og i denne fargen er den jo litt jul også synes jeg...
 
 
Jeg synes denne kjolen er bare vakker, og det som er artig er at en kan se en videosnutt av modellen som beveger seg med kjolen på. Dermed er det lett å se at blondelaget ikke er festet til stoffet under, og at det gjør at kjolen har god vidde og nesten flyter om bena.
Gleder meg så til denne kommer!
 
Det er jo ofte sånn at når en ikke leter etter noe, så finner en det. Mitt fokus var jo på kjoler, men så må jeg jo bare sjekke ut hva som er nytt av skjørt og topper også da jeg først var inne på nettsiden. Det er da jeg kommer over dette fine skjørtet!
 
 
 
For en stund siden kjøpte jeg et sort skjørt fra IGIGI ( "Belmont skirt in Ebony Damask"), og er så fornøyd med dette at jeg har ventet på at det skulle komme flere opp for salg. Da "Belmont skirt in Cabernet" kom for salg, så var det ikke noe tvil. Gode skjørt som passer til det meste, som er behagelige og fine på; det er alltid et pluss å ha i skapet. Jeg fikk masse skryt for det sorte skjørtet, og det var utrolig artig!
 
Da er faktisk garderoben for både små og store i boks i år, og det er ikke verst! Nå er neste prosjekt å få tatt julekortbilder, og det kan jo bli en festlig affære;). Godt vi har digitalt kamera!
 
Ha en fin kveld alle sammen!
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med lekker julekjole! :)

Etter å ha vunnet giveawayen på bloggen din fikk jeg kjapt koden og bestillingen på Igigi lagt inn. I tillegg til Hayleigh kjolen i svart, fant også denne: http://www.igigi.com/plus-size-separates/luella-infinity-tunic-in-fall-ruby.html og denne: http://www.igigi.com/plus-size-separates/jada-top-in-multi.html veien oppi handlekurven. Etter kun en uke ble pakka levert på døra med de utrolig flotte klærne i. Super passform og veldig god stoffkvalitet! Blir nok absolutt flere bestillinger på Igigi i fremtiden! :)

God helg!
Anne

Notre de Maison sa...

Hei! Så utrolig gøy! Har faktisk lurt på å bestille infinity toppen selv, hvordan synes du fargen var? Er den litt blank i stoffet, eller er den matt? Har en i lilla av samme typen, men den er matt i stoffet. Jada toppen er jo bare nydelig, skjønner godt du falt for den. Er så glad for at du er fornøyd, og for at du har fått oppleve hvor utrolig bra IGIGI er! Lykke til med fremtidige kjøp! Klem

Anonym sa...

Hei igjen! Infinity-toppen er ganske tynn i stoffet, ganske matt stoff. Behagelig å ha på! :) kjolen ble jeg superfornøyd med, så vet hva jeg skal ha på meg på julaften! ;) og flere kjøp blir det nok fra Igigi!

God helg videre!
Klem Anne