torsdag 3. oktober 2013

Skal det være en Margherita?

Og nei, det er ikke en drink jeg viser til, men denne fantastiske omslagskjolen jeg har fått tilsendt fra IGIGI. 
IGIGI er et merke som er skapt av Yulia Raquel i 2001, en fantastisk designer fra San Fransisco som ønsket å skape mote hvor enhver formfull kvinne kunne kle seg stilsikkert, moteriktig, og med klær som fremhevet det vakre ved hver enkelt figur. Bare se selv: http://www.igigi.com/

Margherita wrap dress ( omslagskjole) i turkis

For min del har det vært helt utrolig å oppdage IGIGI, og nå har jeg omtrent byttet ut hele min garderobe med klær fra dette merket. Nå er ikke lenger problemet at jeg ikke har noe å ha på, men at jeg har så mye å velge i! Klær som holder fasongen og som ikke trenger stryking. Og best av alt, jeg har fått farger inn i skapet. Endelig består ikke min garderobe bare av sort, hvitt og beige. Og endelig har jeg klær som passer min figur, som jeg føler meg fin i, og som ikke alle andre har. Det gir en luksusfølelse å vite at en går i designklær, og det gir et boost for selvtilliten!




Jeg vil tro at dere som har stått varme i prøverom og funnet ut at plus size tøy ikke alltid ser ut til å være laget for jenter med hofter og lår (men heller til str 36 og deretter "blåst" opp i større str), dere forstår hvor utrolig herlig dette samarbeidet med IGIGI er! Det går ut på at jeg får tilsendt gratis klær fra dem, og gjør en produktvurdering på min blogg. Jeg går i disse klærne daglig, og dermed har jeg et godt grunnlag å uttale meg på, både mht positive ting, men også mht til ting jeg finner ut av når produktet er i bruk. Dere kan tro spenningen var stor da
første pakke kom for et par dager siden, og inneholdt en kjole jeg har ønsket meg helt siden jeg så den i "Pre-Fall Look Book" til IGIGI. Kjolen er utrolig vakker, helt nydelig i fargeskalaen og mønsteret. Intensiteten i fargene er helt utrolig, og kjolen er foret inni med brun jersey så den ikke klenger til kroppen. Nydelig passform, som fremhever det du vil fremheve, og er generøs nok til å gli lett over det "andre":). Behagelig på er den også, og klær som ikke krøller blir alltid vel mottatt her i heimen.

Her ser dere mønster og farger litt bedre.

I dag skinner solen her på Sørlandet, og da tenkte jeg det var fint å knipse bilder ute også. Som de fleste mammaer står jeg jo oftest bak kameraet, så det er litt uvant å plutselig være den som skal foreviges. Men, den som intet våger....og dermed ble eldstemann oppgradert fra førstefødt til husets fotograf...ihvertfall for en liten stund. Litt kjølig var det, så litt varmt tøy måtte på.

Nå må jeg snart pakke kofferten også, i neste uke skal jeg til  Trondheim på Akuttdagene; en tre dagers kongress for Akuttsykepleiere. Det blir spennende! Og en annen ting som er spennende,er helgens overraskelse!!
Kan tro jeg gleder meg til å fortelle dere om den! Det kommer i neste innlegg, så følg med!

Ha en flott kveld alle sammen!!



Blogginnlegg med produktomtale som følge av tilsendt gratis produkt.

7 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

For en flott modell, og fotografen har virkelig lært av sin mors gode fotokunnskaper :) Gleder meg til å lese om hva du skal finne på nå ;) Klem klem

Lizzie sa...

Beautiful dress!! I love IGIGI, and plan to take a dive into their fall collection as soon as my rase is finalized;). Enjoy your dress, you look smashing!

Hanne sa...

For en kjole, og så fin du er i den!! Den kledte du skikkelig godt,og det er jo bare herlig å få slike plagg iposten da! Heldige du, men så har du jo en delhell du da, som vant lysekrone også;). Ha en fin kveld, og kos deg!

Anonym sa...

Å wow...snakk om å være lekker! Og den er plus size? Det hadde jeg ikke trodd da jeg så den på deg. Lekker altså, kjempefin i fargene! Mon troom jeg ikke må inn en tur der ja...Ha det bra!

Anonym sa...

Du så vittig, jeg tror jeg så deg i dag i Arendal, var du på arenasenteret i formiddag? La merke til kjolen, og den var du skikkelig fin i. Så artig at jeg kom over bloggen din, hva er sannsnynligheten for det... Flaks at den dukket opp hos Agderposten! Takk for link, jeg skal definitivt ta en titt. Er så lei av svette prøverom og musefarger på tøyet, eller å gå rundt i telt som bare gjør deg enda større. Nei dette var bra, godt jobba!! Klemz!

toves sammensurium sa...

Så flott du var i kjolen din - fargenkledde du perfekt og jeg er helt enig,herlig med farger!!!!!!Og deilig med mye klær man virkelig er fornøyd med!!!
Nyt helgen,du velkledde!
Toveklem :)

Anne-Kari sa...

Hei vennen! Åi, så fin du er! Hadde ALDRI trodd jeg skulle se deg i sånne farger og mønstre! Aldri! Men du var kjempefresh i det!
Igigi har masse flotte klær, dog en del over mitt budsjett, desverre ;)

God klem fra meg, med ønske om en god helg!