fredag 11. oktober 2013

Model Lag - en fantastisk dag!

I helgen hadde jeg en helt fantastisk dag! Byrået Model Lag er i Arendal. Dette er et svensk konsept som bygger på å gi muligheter til å ta vakre bilder gjennom en god veiledning på sminke, teknikk og posering foran kamera.

Foto: Model Lag G.D

Det er litt som å være modell for en dag, og jeg kan love at etter å ha blitt tatt bilder av ( i mange, mange positurer, med åtte bakgrunner og med og uten vifte), så husker jeg i hvert fall veldig godt hvordan en skal få til et godt bilde!
Jeg er jo trebarnsmor, og ikke vant til å stå foran kamera. Bak kamera derimot har jeg mange års erfaring!
Jeg er kjempefornøyd med bildene jeg fikk tatt, og håper dere liker dem!


Foto: Model Lag G.D

Jeg fikk beskjed om å møte i klær som jeg følte meg fin og komfortabel i, og valgte Margherita kjolen fra IGIGI. Jeg er veldig glad for at jeg valgte noe med farge, og det passet godt til de ulike bakgrunnene. Eneste unntak var kanskje den rosa bakgrunnen, som  ble litt vel fargerik i kombinasjon med denne kjolen;). Cerise er ikke helt min farge så selv om det ble tøffe bilder også her, valgte jeg disse bildene dere ser her.


Foto: Model Lag G.D

Det ble tatt utrolig mange bilder, og etterpå var det mulig å se gjennom alle bildene helt for seg selv. Dersom du ville beholde  dem, og evt. hvor mange var helt opp til deg selv! Det skal bli fint å få opp et par av disse bildene sammen med resten av familiebildene.


Foto: Model Lag G. D
Model Lag gjengen var svært profesjonelle og hyggelige, og "min" fotograf var veldig dyktig og ikke minst effektiv. Hun tok mange bilder, og det var veldig vanskelig å velge. Jeg likte at hun fikk meg ut av komfortsonen, men samtidig greide å få meg til å kose meg, slappe av, og nyte hele seansen. Skulle gjerne gjort det igjen, og vet dere hva...? Jeg fant ut at jeg faktisk stortrives foran kamera....;)!

Foto: Model Lag G. D

Får dere sjansen til å delta på dette, så hiv dere rundt. Det var både lærerikt og veldig, veldig gøy, og ikke minst var det herlig å faktisk føle seg fin og til og med like å se bilder av seg selv.
Foto: G Dølemo
  
Herlig å komme inn og møte dette synet...


Våg å ta sjanser!
De aller fleste ting i livet er verdt å prøve....minst én gang!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy søren, du er jo bare vakker! Dette må jeg bare prøve hvis de kommer til Haugesund. Nydelige bilder!!

Linemor sa...

Spennende! Det ble utrolig flotte bilder, kan godt forstå at du er fornøyd! Skulle jammen ikke tro at du var trebarnsmor, og den kjolen var jo bare dødslekker! Hvor har du fått tak i den?

Anonym sa...

W...O...W! Very beautiful indeed, looks just like a model! Great photos!