fredag 18. oktober 2013

Lene Bjerre høsten 2013

Hei alle sammen! 
Da er jeg tilbake etter tre hektiske, koselige, lærerike, inspirerende og fantastiske dager i Trondheim på Akuttdagene 2013. En like stor opplevelse hvert år, og i år kommer jeg hjem ikke bare rikere på minner, men også på venner og nye kontakter. Jeg traff igjen en god venn jeg ikke har sett siden sykepleien i Danmark i 1999, og det var veldig godt og ikke minst gøy å oppsummere alt som har skjedd på hver vår kant. 

Jeg var hjemme sent i natt, og dagen i dag har vært full av diverse ting jeg har utsatt. Som å skrive på bloggen, beklager det dere!  I dag kom frosten til Sørlandet, og jeg må jo bare innse at det går mot mørkere tider. Da er det deilig å stelle litt inne igjen, og jeg må jo bare si at jeg drømmer meg bort i Lene Bjerre Design...




Sart, vakkert, fantastiske fargekombinasjoner og ikke minst estetisk. Bildene er jo bare til å drømme seg bort i...




Kunne glatt ha tatt med meg hjem hele kolleksjonen, men spørs om det hadde blitt gehør for det her hjemme...
 



Har du funnet en favoritt ting du bare måååå ha i høst...? Jeg synes det er utrolig mye flott å velge i i høst, nesten uansett hvilken stilart en går etter. 

Ha en flott dag i høstsola, imorgen må jeg skifte dekk på bilen tror jeg;)!

1 kommentar:

mirjamsdrøm sa...

Så bra at du har kost deg på "husmorferie" med kurs ;) Flotte bilder! Ønsker deg en fin helg videre :) klem klem