onsdag 23. oktober 2013

Kjøkkenklokke fra Lene Bjerre, hvordan velge?


Må jo bare innrømme at Lene Bjerre er min absolutte favoritt når det kommer til møbeldesign m.m. Nydelige farger, og måten det er satt sammen på får en jo bare til å drømme seg langt bort...




Jeg ønsker meg en ny klokke til kjøkkenveggen. Den vi har falt i gulvet for en stund tilbake, og knakk der hvor batteriet er festet. Så vi får litt artige kommentarer fra gutta boyz som ikke helt skjønner hvilken klokke de skal se på. Denne på bildet over fra LB er jo bare nydelig....lurer på hvor stor den er? Noen som vet?

P1010928

Samme klokke som på bildet over, men fra en annen vinkel. Denne er jo bare utrolig lekker! Tror den kommer i to str, og den minste ville kanskje passe på et kjøkken? Eller...?



Denne er også fin, litt annerledes enn den andre, men den vil passe inn på et kjøkken den også. Hmmm..hvorfor skal det være så vanskelig å velge?

Må vel bare konkludere med at det er godt det ikke er lenge til jul, og at jeg tror jeg har vært veeeeeldig snill i år, så kanskje nissen kommer likevel...?

Ingen kommentarer: