tirsdag 1. oktober 2013

Ikke så veldig interiørbasert kanskje, men utrolig artig likevel!

Ja, jeg kan vel ikke helt si at dette innlegget er så veldig forankret i interiør, men at det har med interesse for form, farger og stil; - det er i hvert fall tilfelle. 


IGIGI er et designermerke for Plus Size, det vil si klesstørrelse fra 12-32 US Size. IGIGI ble grunnlagt i 2000, med det mål å endre hva som blir oppfattet som vakkert ved å tilby formfulle kvinner  moderne kvalitetsklær som passer de ulike figurene og som underbygger og fremhever det vakre og individuelle ved hver enkelt kvinne. Ikke en enkel oppgave ville jeg tro, men etter å ha brukt disse klærne daglig i mange måneder, kan jeg trygt si at denne designeren holder det hun lover. 



På nettsiden til IGIGI fikk jeg enkelt hjelp til å finne min figurfasong, og i tillegg få opp alle varer i hele nettbutikken som passer min figur ved bare et tastetrykk. Min tid med bomkjøp er o...v...e...r!




For min del, har oppdagelsen av IGIGI totalt forandret min oppfattelse av mote, former og farger, og jeg har endret så og si hele garderoben min i takt med IGIGI`s fire årlige kolleksjoner. Det er utrolig deilig å gå i klær som jeg føler meg vel og fin i, som passer min figur og som er vakre. Så det å få muligheten til å inngå  i et samarbeid med IGIGI er rett og slett helt fantastisk.




 Skulle ønske jeg hadde visst om IGIGI for leeenge siden. Tør nesten ikke tenke på alle de bomkjøpene jeg kunne unngått...

  Vil dere vite mer om merket er det bare å søke det opp på nettet. Nettbutikken finner dere her: http://www.igigi.com, og de sender til over 70 land.

IGIGI har vært representert i anerkjente blad som In Style, Marie Claire, The Oprah Magazine, People StyleWatch, Ladies`Home Journal, Glamour and Essence, og brukes av kjendiser som Kim Coles, KayCee Stroh, Jill Scott, Kelly Price, Ashley Fink, Martha Wash, og Gabourey Sidibe for å nevne noen. IGIGI fikk tildelt prisen Best Plus Fashion Retailer of the Year award i 2010, og kom på Internet Retailer`s Top Hot 100 List i 2010. I tillegg fikk de prisen for About.com Critics`Choise Best Plus Designer Award i 2011.

Jeg gleder meg veldig, og første pakke er like om hjørnet...;)!
Ha en flott dag alle sammen!!

4 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Så utrolig gøy! Høres jo ut som en kvinnes lykke å få klær tilsendt i posten på den måten :) Lykke til med samarbeidet! Klem klem

Anonym sa...

Oh my, you are so lucky! I just love IGIGI design, but can't afford buying them as often as I would like to. The quality is superb, enjoy! Can't wait to see what's in the mail! Best regards, Annie.

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

God morgen! Tidlig oppe du også; ). Ja, det er helt topp! Gleder meg enormt til pakken kommer! Kos deg i Dyreparken idag! Klem

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Hi Annie, and welcome to my blog! Thank you so much, I am truely exited about this! I just love this brand, so for me this is just wonderful! I'll keep you posted! Have a nice day!