tirsdag 22. oktober 2013

IGIGI, nye sko og litt flaks;)!

I dag er det feber og hoste som preger hverdagen her hjemme hos  oss. Min kjære og to av våre tre barn er syke. Mellomsten og jeg er friske ( bank  i bordet), og akkurat nå er de to guttene mine dypt fortapt inne i "Nemo", og da er det litt tid til mamma og bloggen!

Husker dere skoene jeg nevnte i forrige innlegg? Nå har jeg fått dem hjem, og de er nøyaktig (!) samme farge som den nydelige toppen jeg fikk tilsendt fra IGIGI. Hva er sjansen for det? Utrolig flaks!


Egentlig er ikke jeg et "skomenneske", men da jeg så disse i butikken så var jeg solgt ( og skoene også..hehe..).
Det er jo julebordstider snart, og av erfaring vet jeg at utvalget blir ganske snevert ut i november...så finner du noe du elsker, løp og kjøp! Hos oss går den årlige kalkunfesten snart av stabelen, og juleselskaper er det jo alltid mange av. Akuttmottakets julebord får jeg ikke med meg iår da jeg jobber, men sånn er det. Noen må jo det også!
Dessuten er skapet fullt av sorte sko...nå måtte jeg ha litt farge!

 


  Jeg ble kjempefornøyd med toppen og skjørtet, og det er så deilig å ha tøy som ikke krøller! Det fikk jeg ihvertfall merke da jeg var i Trondheim og reiste med en liten koffert. Utrolig godt og ikke minst praktisk å kunne ta tøyet rett fra koffert til henger uten å krølle!


Om ikke lenge så blir det give away her hos meg fra IGIGI. Derfor er det lurt å allerede nå ta turen innom IGIGI.com og se hva du liker mest. Dèt har nemlig en sammenheng med min kommende konkurranse...

Nå er "Nemo" slutt hører jeg, og da er det vel ikke lenge før "mammaaaaaaa" begynner å jome i veggene;)

Ha en fortsatt fin dag dere!




Produktomtale av tilsendte produkter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du er! Flotte sko, og nydelige klær. Akkurat det med strykefritt er veldig greit, er ikke helt der selv heller;). Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hi! Visited the IGIGI site a few days ago and saw that there were no reviews on this top and skirt. SO happy to find this at Your blog, and I must say that You rock this outfit! Wear them with confidence, and those shoes are nothing but amazing! I think I have to order me this outfit...! Best regards; Lizzie!

Notre de Maison sa...

Hei! Koselig at du likte dem! Takk for fine ord! Ha en fin dag!