søndag 20. oktober 2013

Høstvær og pakke på døra...

 I dag pøsregner det her, og det er meldt snø (!) i natt! Brrr.....ikke helt klar for snø i oktober jeg altså. Godt vi har fått båten inn på lagring i dag!
 
 
Vi var en tur og handlet i går, og jeg kom over de mest fantastiske  pumps i burgunder med glitrende stener på hælen. Kjempefine til i høst / jul, men med en mann og tre unger på handletur, 40% på all Lego, og minstemann som fant ut at det var utrolig mye gøyere å ligge rett ut på gulvet så fort han fikk sjansen....puuuh...så sier det seg selv at det ikke var heeelt rette tidspunktet å prøve sko.
 
Tavi top in Burgyndy
 
Heldigvis fikk jeg lagt dem til sides, og får ta prøvingen en dag jeg er alene.
 
De skoene vil nemlig passe perfekt til den nydelige toppen og skjørtet som jeg fikk tilsendt fra IGIGI denne uka. Begge passer perfekt, og det er så gøy å kunne ta plagget ut av eska, prøve det på, og henge det inn i skapet med et smil. Herlig!
 

 
Pencil skirts er utrolig behagelige å ha på, og detaljene i dette skjørtet er nydelig. Håper skoene passer i fargen!


 
Belmont skirt Ebony Damask


Skjørt og topper kan en nesten ikke ha nok av tror jeg, og i hvert fall klær som lar seg kombinere med det meste av det en har fra før.

Jeg er veldig glad for at burgunder er en farge som kom i høst, for jeg er ikke spesielt glad i ren rød. Det husker dere kanskje, dere som har fulgt meg en stund? Ikke mye rødt å skue her til jul, i fjor var det bare sølv, hvitt og grønt.



Denne fargen imidlertid synes jeg er nydelig, og jeg ser at en del av julepynten til Lene Bjerre i år har toner av burgunder i seg ( bl. a. juleduken og hjertene).

Ellers har jeg faktisk gode nyheter til dere! Det blir flere give aways her i løpet av kort tid på bloggen, og først ut er ingen andre enn IGIGI!!

Jeg er superglad for å skulle sette i gang en give away via dem, og hvis du er interessert i å prøve ut disse klærne selv, så bør du følge med fremover, for konkurransen kommer snart!


Ha en super søndag alle sammen!
 
 
 
 
 
Produktomtale av tilsendt produkt.

3 kommentarer:

Melanie sa...

Gorgeous! I love the color as well, and the fabric looks great. The text doesn`t translate that well, but I read that you are posting on IGIGI clothes. I love them as well, and the quality is superb. I bet you look stunning in this outfit, please post photos! Have a great Sunday!

Hanne sa...

Hei! Så spennende med give away fra IGIGI! Gleder meg jeg altså...det skal bli artig å se hva det går ut på. Ikke prøvd tøyet før, men stått svettende og varm i prøverom og irritert meg over klær som ikke passer. Dette må jo bare bli bra...Kos deg med det råfine tøyeet ditt, det er vel snart på tide med Walk-in closet? Klem fra meg!

Anonym sa...

Hei og hå! Måtte smile av innlegget ditt, for jeg lurer på om det er samme sko som jeg stod og så på? Noen røde med halvhøy hæl på Skoringen? De er knallfine, og jeg dro av sted med et par i 38;). Så du har veldig god smak...hehe! Kos deg, og lykke til med prøvinga!