torsdag 24. oktober 2013

Har du oppdaget det ennå? Yulia Raquel`s Discovering Fall 2013 Collection?

Så er høsten her da...regn og surt overalt, og jeg har i hvert fall måttet finne frem varme blazere, ullgensere og høye støvletter. Det er da en finner ut om siste årets klær er like gangbare i år, eller om de må skiftes ut.
 
En god jakke kommer en ikke utenom, og det er jammen ikke like lett å finne en blazer eller en kåpe som er tidløs. Nå er det jo mange jakker med store gullknapper og masse detaljer på markedet, men mon tro om det er slik neste år? Jeg kan i hvert fall tipse dere om en lekker jakke som jeg ønsker meg, og det er denne:
 
 
 
Kåpen "Hanna" i marineblå fra IGIGI. Jeg er faktisk blitt mere glad i marineblått en sort, det er en varmere farge som jeg synes går bedre til det meste. At lengden passer perfekt til kjoler, er jo bare et pluss! Denne kåpen er en del av Yuliya Raquel`s "Discovering Fall 2013 Collection", og er nettopp det. En oppdagelsesferd i farger, mønstre, former og stoffer, men felles for alle er at de gir et hint av glamour og eleganse kombinert med kvalitet og snitt som passer en aktiv hverdag full av ulike oppgaver. Det er det ikke alle designere som tar hensyn til, og det er nok en av grunnene til at jeg liker IGIGI. Samtidig vet jeg at klærne passer meg og min figur, og jeg føler meg fin. Dessuten er det jo ingenting som booster selvtilliten som at noen faktisk snur seg etter deg med et smil og blunker, og at noen du aldri har møtt åpner dører for deg og sier hei!

 
Nicolette Dress in Merlot


I høst kommer det mange fine plagg fra IGIGI, og igjen er det vel mere valgets kvaler tenker jeg. Mye farger, mye mønster, men stilig er det. Peplumtopper med sine karakteristiske liv og blondeutgaver er veldig inn i høst hos de fleste designere. Dette er jo en trend som var svært populær for noen år tilbake, men som er sterkt tilbake i høst.


Nicolette Dress in Mustard
 





Dette ser en også på Nicolette kjolene, som har en blanding av blonder, og mønster. Det ser ut som om kjolen består av en topp i blonde over selve kjolen i stoff, men faktisk er det en og samme kjole.





Grønt/jadegrønt er jo en av fargene i høst, og liker du denne fargetonen, kan jeg nesten love deg at du vil like The Neve Dress in Jade. Dette er en omslagskjole, og av erfaring ( siden jeg har noen av disse kjolene), så er de veldig gode å ha på. Og skjuler det du vil skjule, og fremhever det du vil fremheve. Ikke det verste en kan finne i en kjole. Den kommer i flere farger, så ta en titt på nettsiden deres hvis du likte denne;).
 
 
 
Ellers er det mye godt i vente fra IGIGI, blant annet Avelina kjolen; en selskapskjole i sort med chiffonarmer.
 
The Avelina Dress
 

Denne kjolen har ikke blitt lagt ut i nettbutikken ennå, men jeg har sett den og kan love at den er kjempelekker... En skikkelig innertier for julebordsesongen!
 
The Carolina Dress
 
Og hvis du ikke er så glad i sort, så har du the Carolina dress....som er bare vakker... Denne finner du ikke mange av på norske julebord, det er helt sikkert! Det er jo det som er så utrolig gøy med designertøy, det er ikke så mange som har dem;)
 
 
Garnet Dress in Black
 
  
 



Ellers er det en aldri så liten overraskelse i Garnet kjolen, som er en omslagskjole som faktisk har en egen spesiell vri med gravert spenne i livet!

En artig variant av "den lille sorte" som en kan bruke til alt, og praktisk med lange armer nå som det begynner å bli ganske kjølig ute.
 
Cotton Leggings in Black by Lysse



Så joda, det er mye godt i vente. Kanskje er du som meg og liker klær som er komfortable, men som samtidig har det lille ekstra som gjør dem stilige? I såfall liker du også kanskje Tocara Sweater Tunic i lilla? Med tights som endelig er laget for plus size?

Bare gled deg!

Jeg gleder meg veldig til å se hva IGIGI har å by på for kommende vindersesong, og kjenner det kribler med forventinger allerede!


Ha en fin kveld! 

4 kommentarer:

Hanne sa...

Oj! Dette var lekkert! Likte godt den kåpen! Takk for tips!
Ha en fin dag!

Hedda sa...

Kjempelekker den jadegrønne kjolen! Godt der er halv skatt i desember, kanskje jeg skal ønske meg denne til jul! Utrolig gøy at du kom over denne siden og deler det med oss! Jeg er en str 48 selv, og epleform ( jippi) og det er et makkverk å finne klær, og ikke minst kjoler! Endelig kan jeg også finne klær som passer...!
Ha en super dag!

evalevabo sa...

Så mycket fina kläder och bilder.
Super fint.
Ha det bra
Eva

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Hei Hanne! Så bra du likte dem! Og det er alltid lov å drømme;)!Ha en fin dag!