lørdag 26. oktober 2013

Lyst på nye klær? Nå har du sjansen- IGIGI giveaway!

Ja, nå er det ikke lenge til julebordsesongen slår inn, og den like artige jakten på den ultimate kjolen/antrekket setter i gang.
Ekanta Beaded Dress. Kan kombineres med sort bolero
Dersom du ikke har antrekket klart, eller rett og slett bare har lyst til en liten fornyelse av garderoben, så har du en flott mulighet her!
Melina Dress in Berry ( kommer også i grått/gull)
I samarbeid med IGIGI har jeg nemlig gleden av å sette i gang en giveaway hvor vinneren får et gavekort til fri benyttelse hos IGIGI. Så selv om jeg har lagt inn noen bilder av kjoler/ skjørt osv i dette innlegget, så kan vinneren velge fritt for gaverkortets verdi! IGIGI har str. fra 12- 32, dvs fra str. 40/42 og oppover.
Venice Dress
Gavekortet består av en kode, som gir vinneren en mulighet til å handle for 75$, som pr. dagens valutasatser i følge DNB utgjør ca. 459.- NOK.
Ambrosia Dress, kommer også i blått
Dette betyr at vinneren enten kan handle for kun dette beløpet, eller handle flere antrekk og trekke denne summen av til sist.
Jeg bruker selv mye klær fra IGIGI, og kan love at dette er kvalitetsklær som holder lenge. Nettbutikken finner dere her: http://www.igigi.com/.

Genevieve Dress

Vinneren velger antrekk, legger det i handlekurven og bruker "gift certificate" koden ( som er koden på premien på 75 $) i betalingsprosessen. Beløpet blir automatisk trukket fra.
Veronetta Cardigan in Onyx, kommer i gull/beige  etter hvert
Nettbutikken er enkel å bruke, og varene sendes som "dør til dør" bedriftspakke via FedEx. Her kan du følge med varene hele tiden fra de sendes til de overleveres BRING og levers på døren din. Regningen på Toll og MVA kommer som alltid i tillegg på alle varer kjøpt i utlandet, og du får enkelt og greit en regning i posten en stund etterpå.
Arabelle top, Finnes også i Emerald. Denne har jeg bestilt!
Det du må gjøre er:
1) Gå til nettsiden til IGIGI  (http://www.igigi.com/) og finn ut hva du ville brukt gavekortet på dersom du vant! Skriv det i kommentarfeltet på dette innlegget.
2) Følg min blogg/være følger
3)"Lik" IGIGI sin Facebookside/ følg IGIGI på Instagram.
For dette får dere tre lodd, og dere må gjøre alle tre tingene for å delta.
Jeg trekker en vinner via Random.org lørdag 9 november.
Vinneren som vil bli kontaktet via mail og få oppgitt koden på gavekortet, så det er flott om dere legger ved mailaresse i kommentaren deres. Dere som har blogger vil jeg kontakte direkte på deres blogg. 
Dette gir vinneren muligheten til å motta sitt utvalgte antrekk innenfor 4 - 6  dager etter at bestilling er gjort, og i tide for de aller fleste julebord!
Garbo Dress
Og et lite - men viktig tips alle som deltar: HUSK å ta "Shapestylist" veiledningen som du finner her: http://www.igigi.com/igigiscustom/shape/landing/?linkid=topmenu
før du bestemmer deg for antrekk, uansett om du velger topper, bukser, skjørt eller kjoler. Da er du sikker på å finne noe som passer din kroppsfasong, og ender opp med å finne det perfekte (!) antrekket!

Marcelle Cocktail Dress in Red
Marcelle Dress - på salg!

Lykke til!
Gleder meg til å se hva dere ønsker dere!


6 kommentarer:

Anne-Kari sa...

Heihei!
For en flott konkurranse!
Nå er Igigi likt på FB, jeg er innom bloggen din flere ganger i uka (selv om jeg er sløv på å skrive, beklager!), og Venice dress hadde passet fint til meg! ;)

God klem fra meg!

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Hei! Lykke til! Kjolen du har valgt er bare nydelig, skjønner godt du falt for den! Klem

Nina Brattetaule sa...

Heia!

Ville definitivt kjøpt Hayleigh om jeg er så heldig å vinne :-). Liker på Facebook og er daglig innom bloggen!


Nina

Nina Brattetaule sa...

Ville definitivt valgt Hayleigh om jeg er så heldig å vinne!!!

Liker på Facebook og er innom bloggen flere ganger i uka :-)

Nina

Anonym sa...

Jeg ville nok valgt Hayleigh kjole i svart hvis jeg vant! :) Igigi på Facebook er likt og er innom bloggen din flere ganger i uka! Bloggen er forresten super!

Anne
aparelius@hotmail.com

Åse Øien sa...

mange favoritter der ja:-) fant 3 æ kunne tenkt mæ og det var Lara,Riley og Milan dress :-)