onsdag 4. september 2013

Multitasking og duracellmamma?

Hei og hallo alle sammen! 
Jeg forstår ikke hvor tiden blir av, dagene flyr avsted fortere enn jeg klarer å stille vekkeklokka ( hvilket jo gir noen få episoder med artig morgenaktiviet noen ganger i uka)...
Jeg har så mange jern i ilden for tiden, at jeg virkelig skulle ønske døgnet bestod av minst 48 timer!

Jobb, kombinert med henting/bringing, skole og lekselesing, sjåfør, venninne, kollega, undervisning, prosjekter, syk far, hjelpe mamma, handle mat/lage mat, foreldremøter her og der, prøve å få tid til å være kjæreste og kone, og i tillegg prøve å tatt et tak i huset, og ikke minst i hagen...grøss...den har fått ben å gå på i sommer, eller rettere sagt ugresset... 




Jaja, en kan jo ikke være over alt, og nå har jeg et par fridager kommende opp, og de skal brukes til å ta et tak inne og ute. Og til å plukke blåbær, besøke pappa, legge frem et prosjekt, og kjøre i barnebursdag. 

Multitasking og duracellmamma? 
Jada, begge deler.

Men jeg kan fortelle at det har skjedd spennende ting her i huset også da, sånn innimellom multitaskingen!
Vi har kjøpt oss bil!
En helt ny S-max i en nydelig grå/hvit farge kommer hjem til oss i november. Gleder meg veldig til å få den, og den er bare råååålekker! Masse herlig ekstrautstyr, men best av alt, - den er god å sitte i, god å kjøre og trygg for ungene. Nå har vi hatt S-max i 5 år allerede, og jeg er så glad vi landet på å kjøpe en til. Herlig bil!

Nå er det straks jobb igjen for meg, og hvis alt går som jeg har fått beskjed om, så har jeg herlige nyheter å komme med om ikke så lenge!!

Nyyyyt dagen alle sammen!

1 kommentar:

ingridsboble sa...

har en følelse av at høsten kom og tok oss alle!
Stå på, husk å puste og så roer det seg nok litt om en stund :)

- Ingrid