mandag 12. august 2013

Halv pris på Riviera Maison....og en aldri så liten "hemmelighet"!

Ingen tur til Sørlandsparken er komplett uten en liiiiten tur innom Hødnebø. Der selger de nemlig en av mine favoritt designmerker; nemlig Riviera Maison. Jeg har før kommet over gode tilbud i den butikken, og i dag fikk jeg faktisk hele 50%! Dessverre skyldes denne gleden at de nå skal slutte å føre Riviera.



Disse lyktene har jeg hatt lyst på siden i fjor, men slo dem fra meg pga pris, og tenkte jeg fikk vente til de kom på salg. Så dere kan tro jeg ble gald i dag da jeg kom over dem! De hadde to til, så løp og kjøp! 



Lysene jeg har inni er store de også, og kjøpt på samme sted. De skal visst ha lang brennetid, og sote lite. Håper det stemmer! Jeg er veldig glad i lykter og levende lys ute, og tenker at disse skal få lyse litt for oss på mørke sommerkvelder og tidlige høstkvelder. 



Men så var det den lille "hemmeligheten" da...
Grunnen til at de ikke selger Riviera mer, er at: 

DET KOMMER EN TO ETASJERS RIVIERA MAISON BUTIKK TIL SØRLANDSSENTERET enten i høst eller våren 2014!!!
Den skal ligge i H&M sine lokaler, og blir altså over hele to etasjer. Så fort H&M flytter ut, så flytter RM inn. 
Jippi!!!!!
Nå kan vi bare glede oss jenter!
Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mornings frue! ;-)
RM på stort plan - d´liår mi! ;-)
Takk for spennende oppdatering fra danskeferien din, blei rett og slett frista til å herme og dra dit sjøl. Håper ellers at du har hatt ein fin sommer sammen med dine kjære, slik at batteria er lada til å ta fatt på den fargerike årstida mi så snapt er på veg mot nå!? Siden sommeren har vært så fin mht været, kjenner eg at energi-lageret er fylt opp for å nyte høsten med alt den har å by på; stemning med tepper og fyr på peisen, lys og lykter, duften av frisk luft etter regn og det flotte fargespillet i naturen, gode, gammeldagse høstmiddager med lam og nypoteter, eplekake og multeplukking, og ikkje minst den gode, lune stemningen mi lager i heimen for å kose opp!
Eg håper du au kjenner på den gode følelsen og at du får ein god høst - både heime og på jobb! Håper jaffall at du endå finner glede i den fine bloggen din, Gry, slik at mi kan se fram mot mange av dine flotte inspirasjonsbilder fra heimen. ;-) Go´klem - Annette ;-)

Anonym sa...

To etasjes Rivierabutikk??
Den har enda ikke kommet....

Notre de Maison sa...

Ikke sant! Ble så skuffet da jeg skjønte at den ikke kom. Mener det ble en nordisk inspirert butikk I stedet? Husker ikke hva den heter dessverre. Synes det var merkelig at hun kunne si det, og som forhandler burde hun jo visst hva hun snakket om. Det kan jo hende at planene ble endret, men det var ihvertfall veldig synd at de ikke kom. Plasseringen hadde jo vært ypperlig! Vi får dra til Annekset og Z hos Laila istedet😉