torsdag 18. juli 2013

Tropical dreaming...og koffertdilemma!

Det er jo lov å være inspirert av sydhavsøyer og tropiske blomster selv om årets ferie ikke er planlagt lengre enn en båttur over dammen? Jeg holder nemlig på å pakke, og du verden så mange ting som skal med når mor, far, og tre barn skal slå seg løs i nabolandet. Da gjelder det å pakke smart, og jeg er jo ikke den som kan skryte det på meg. Pakker alltid for mye, for mange klær og saker og ting...og glemmer at det er vaskemaskin/tørketrommel på stedet.
Jaja... får trøste meg med ordene en dame fra USA sa for noen år tilbake; "remember dear; there`s never an excuse for not looking your very best". Mon tro om mannen mener det samme etter å ha bært ut x - antall kofferter og bagger merket "mamma"...


Joda. Jeg har faktisk gjort litt for å redusere på pakkingen. Jeg har nemlig handlet meg en full garderobe før jeg dro på ferie. Så trenger jeg ikke å handle så mye der. Skulle jo tro mannen bare ville bli glad for det? Null venting i butikkene? 
Men nå er det vel sånn at det aldri er en regel uten unntak...
Men ihvertfall, min nye garderobe består av deilige designerklær fra USA som ikke krøller! Helt sant, de kan ligge som en ball i bunnen av baggen, og tas rett på og gå på fest. Tro meg, jeg gjorde det i pinsen;).

 
Denne lekre toppen som minner meg om Fijii og andre eksotiske steder er det sist ankomne supplemanget til garderoben, og er fra min favorittdesinger i USA. Toppen er en Limited Collection item. Dvs. at det kun lages noen ganske få, og at de sannsynligvis ikke kommer tilbake i produksjon. Da gjelder det å slå til mens produktet er her, og dessuten er det jo litt ekstra artig å å ha noe som ikke alle andre har? Jeg var så heldig å få tak i to stykker til halv pris, så da har jeg muligheten til å bruke dem overalt uten å tenke på om det kan bli dratt ut tråder av den lekre chiffonen.


Jeg er sååå glad jeg sikret meg denne her, og har gledet meg som en unge til den kom i posten. Toppen passet helt perfekt, og kan brukes til bukser, skjørt, capri, shorts, over en ermeløs kjole, over badetøy, med belte, uten belte.... Kun fantasien som setter grenser for denne! Den skal definitvt bli med på ferien....!


Nå får jeg vel gå og pakke resten av kjolene, skjørtet og toppene mine i koffert nr. 2;)
Ha en super dag alle sammen!!

3 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Så gøy at du har funnet din favoritt Designer :) Er ikke alltid lett å bestille gjennom posten ;) Håper dere får en super ferie! Regner med bilen er enda fullere på vei hjem :) Kos dere masse! Klem klem

Anonym sa...

O' my gosh - just stumbled upon your blog and fell instantly in love with this tunic!! So vibrant colors...and the chiffon...want it!! Where ever did you find it?? -Sonia

Hanne sa...

Nydelig tunica!! Til å drømme seg bort i. Hvor fant du den? Klem