lørdag 6. juli 2013

God morgen alle sammen!

Endelig ser det ut som at sørlandssommeren har kommet, og det var på tide spør du meg! I dag skinner sola, det er godt og varmt, og vi har planene klare for hele dagen.


Vi skal kjøpe oss bil, men det er ingen enkel affære ser det ut som. Jeg kunne nok glatt gått inn på en FORD forhandler og sagt "Ny S-Max med alt takk" ( det er nemlig min favorittbil, beste bilen jeg har hatt), men ettersom jeg ikke har blitt millionær ennå, så må jeg kanskje begrense meg til litt av utstyrsdrømmen. 
Min kjære derimot er oppsatt på å prøve    a  l   l  e    biler i området her....så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet....
Og vente. 
For jeg vet jo hvem som går "seirende" ut til slutt...;)

 Men før det, skal jeg lage litt frokost til guttegjengen som begynner å tasse seg ned på kjøkkenet, og så skal jeg opp å bruke litt tid på å velge ut hvilken kjole jeg skal ha på i dag. I går kom det nemlig enda en pakke fra USA...I love it!!!

Gooood helg alle sammen!!

4 kommentarer:

Lite hi sa...

SÅ herlig ! :)

Lykke til med valg av bil!! SKjønner at det ikke er bare lett..

Ha en super lørdag.
Klem fra Lite h

mirjamsdrøm sa...

Oi oi, ny bil..så gøy da :)
Kos dere på jakt, og nyt seieren når den kommer ;)
Klem

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Tusen takk og i like måte! Det ble bomtur for oss idag, alle hadde stengt alle lørdager i juli;). Fikk en fin kjøretur da; ). God helg!

Notre de Maison/ Curves and Fashion /Gry sa...

Haha;). Kvinnelist vettdu, det skal man ikke kimse av, ). God helg til deg og dine, klem:)