fredag 12. juli 2013

Endelig ferie!

Endelig var det ferie for meg også, og den ble markert med en kjempekoselig lunsj på Victor i går formiddag. Deilig altså, å sitte sammen med gode venner og spise en deilig lunsj mens sola varmer og blikket kan hvile på herlige Pollen. 

Tror ikke det finnes en by som er vakrere om sommeren enn Arendal, og Pollen med yrende liv og båter, krabbekoking og fiskebrygga; det er noe som bringer sommerfølelsen frem hos meg!


 

Kylling og baconsalaten med aioli og pesto kan varmt (!) anbefales! Utrolig deilig, og sammen med kald pepsi max og latte med vanilje....mmmmmm.....SOMMER!!!


Sol, sommer og 21 grader gjorde også at jeg fikk testet ut den nye kjolen jeg fikk tilsendt fra USA for ikke lenge siden. Så luftig og herlig kjole å ha på! Følte meg litt fin også, og det er ikke verst!
 

Nå er det bare å nyyyyyyte dagene fremover, gleder meg til å ha mange, mange dager uten klokke og planer!

God sommerdag til alle dere!

4 kommentarer:

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Så fin en kjole og så fin en udsigt.
Jeg har været i Arendal flere gange og det er en skøn og flot by. Har et hold dejlige venner der også bor der.
God og dejlig dag til dig.
Klem Lonni

Anonym sa...

Nyt det frue - nyt det! ;-)
Fantastisk med ferie og så var det et nydelig bilde av deg i den flotte kreasjonen... GOD FERIE! ;-)
Klem Annette

Anonym sa...

Wonderful dress!!! Loooove the color. Where did you find it? -Karen

Anonym sa...

Lovely photos, and what a beatiful dress you're wearing! May I ask where you bought it? It looks wonderful on you. Have a Nice day! Hugs from Liza