søndag 9. juni 2013

Herlige Cupcakes!

Cupcakes er vel en trend som har gått over til å bli ganske så permanent tror jeg. Og jeg skjønner det godt, disse herlige porsjonskakene proppet med deilig fyll, gode smaker og luftig
frosting! Masse frosting, gjerne så mye at hele cupcaken må spises med skje;).
Etter at jeg fikk min herlige KitchenAid har jeg bakt mye, og har altså hevet meg på cupcaketrenden selv. Denne gangen ble det cupcakes til bursdagsfest for mellomsten, og til skoleavsluttningen for eldstemann. 
Tror det ble bra, fatet var ihvertfall tomt på få minutter, og femten blide unger hadde frosting til opp over nesa.
Dèt må vel være vellykket!

Rundt serveringsfat fra Ikea

Denne gangen laget jeg cupcakes med vanilje og hvit sjokolade, og mørk sjokolade med sjokoladebiter og sjokoladekrem.
Ikke for søte, ikke for fyldige, men akkurat passe. 


Nam...kanskje jeg må lage litt flere...?
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: